محدودیت دیتای تلفن همراه در گوشی‌های اپل کاهش یافت

اپل محدودیت دیتای تلفن همراه را کاهش داد و اکنون کاربران آیفون و آیپد می‌توانند فایل‌های با حجم بزرگ‌تری را دانلود کنند.

دانلود فایل‌های بزرگ‌تر با دیتای تلفن همراه، جدیدترین تغییر آیفونبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپل هیچ وقت طرفدار دانلود فایل‌های حجیم با استفاده از دیتای تلفن همراه نبوده است. اما این هفته به طور غیر منتظره‌ای این شرکت محدودیت دانلود آیفون‌ها و آیپد‌های خود را از ۱۵۰ مگابایت به ۲۰۰ مگابایت افزایش داده است.

این حرکت بدان معناست که کاربران iOS اکنون می‌توانند نرم‌افزار‌ها و بازی‌های بزرگتری را با استفاده از دیتای تلفن همراه خود از App Store دانلود کنند. همچنین اکنون کاربران می‌توانند فایل‌های سنگین‌تری از نرم‌افزار‌هایی مانند iTunes دانلود کنند.

محدودیت دانلود دستگاه‌های اپل هنگامی که از دیتای تلفن همراه استفاده می‌کنند به این دلیل است کاربران به طور اتفاقی آن را استفاده نکنند و همیشه حواسشان به میزان مصرف اینترنت دستگاه باشد. اما در دنیایی که یا کاربران از دیتای نامحدود استفاده می‌کنند یا مقدار زیادی از آن را به طور ماهانه خریداری می‌کنند دیگر محدودیت ۲۰۰ مگابایتی معنایی ندارد.

محدودیت دیتای تلفن همراه در گوشی‌های اپل کاهش یافت


بیشتر بخوانید: طرح آیفون تاشوی جدید اپل منتشر شد +تصویر


البته این که ببینیم اپل در سال آینده، هنگامی که اولین آیفون دارای قابلیت اینترنت نسل پنجم خود را منتشر می‌کند، برای محدودیت مصرف دیتا چه کار می‌کند جالب است. قاعدتا باید محدودیت را کمتر کرده و به مراتب دسترسی کاربران به دیتایشان را بیشتر کند، زیرا هنگامی که از اینترنت 5G صحبت می‌کنیم، موج دیگری از فناوری را مد نظر داریم. موجی بسیارسریع‌تر از فناوری که در آن می‌شود یک فیلم Full HD تنها در ۱۰ ثانیه دانلود کرد.

اما اگر اپل محدودیت‌های خود را جابه‌جا نکند این قابلیت کاملا بی‌فایده می‌شود شما حتی نمی‌توانید دانلود خود را شروع کنید چه برسد به این که بتوانید آن را در ۱۰ ثانیه به پایان برسانید. اپل واقعا باید دسترسی کاربران خود را به دیتای تلفن همراه بیشتر از این افزایش دهد تا آن‌ها بتوانند راحت‌تر با گوشی هوشمند خود کار کنند.

انتهای پیام/

دانلود فایل‌های بزرگ‌تر با دیتای تلفن همراه، جدیدترین تغییر آیفون

برچسب ها: فناوری ، اپل ، ios
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار