حیوانات در اپلیکیشن واقعیت افروده گوگل چگونه دیده می‌شوند؟

برنامه واقعیت افزوده گوگل با ایجاد تغییراتی جذاب در نمایشگر تلفن همراه کاربران، تصاویر زیبایی را نشان می‌دهد.

حیوانات در اپلیکیشن واقعیت افروده گوگل چگونه دیده می‌شوند؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل به تازگی نسخه جدید از نرم‌افزار واقعیت افزوده خود را به کاربران معرفی کرده است. در این برنامه که دارای ویژگی‌ها و توانایی‌هایی جذاب است، حیوانات مختلف در اندازه‌هایی تقریبا واقعی نمایش داده می‌شوند. گوگل برای نمایش تصاویر سه بعدی در برنامه واقعیت افزوده خود از نرم‌افزارهای ARCore و ARKit-ready می‌کند.


بیشتر بخوانید: مشاهده تصاویر زنده و متحرک با اپلیکیشن واقعیت افزوده گوگل +تصویر


در برنامه واقعیت افزوده گوگل حیواناتی مانند ببر، شیر، پاندا و چند حیوان دیگر در ابعادی تقربیا به اندازه خود نمایش داده می‌شوند و با دور و نزدیک کردن تلفن همراه ممی‌توان این حیوانات را بزرگ‌تر یا کوچکتر دید. برای مشاهده این حیوانات با استفاده سیستم واقعیت افزوده کافی به موتور جستجو گوگل رفته و نام حیوانی مانند گرگ( a wolf) را جستجو کنید. پس از آن بلافاصله تصویر متحرکی از این حیوان را در پایین صفحه خود مشاهده می‌کنید و اگر به آن اشاره کنید، می‌توانید از نزدیک‌تر آن را ببینید.

حیوانات در اپلیکیشن واقعیت افروده گوگل چگونه دیده می‌شوند؟

تغییر زاویه نگهداری گوشی در دست و تغییر موقعیت مکانی اول آن سبب کم یا زیاد شدن اندازه حیوان به نمایش درآمده  بر روی گوشی و یا به طور کامل ناپدید شدن آن می‌شود. حیواناتی دیگر مانند عقاب و ببر نیز از همین روش قابل مشاهده هستند. به طور حتم تعداد بسیار زیادی از کاربران گوگل در سراسر جهان نرم افزار واقعیت این شرکت را می‌پسندند و می‌توانند ساعت‌ها خود را با آن سرگرم کنند.

این برنامه راهی بسیار خوب برای تماشا و حس نزدیکی با حیواناتی است که شاید میلیون‎‌ها کاربر گوگل تا پایان عمر خود حتی در باغ وحش هم مشاهده نکنند. نکته مهمدیگر در مورد فناوری واقعیت افزوده گوگل استفاده از آن برای آشنایی و آموزش شکل حیوانات مختلف به مودکان و دانش‌آموزان خردسال است. این برنامه می‌تواند به صورت در بین کاربران این غوا فناوری آمریکایی مطرح شود و توجهات زیادی را به خود معطوف کند.

انتهای پیام/

شناخت راحت‌تر حیوانات با استفاده از برنامه واقعیت افزوده گوگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.