لذت تماشای دنیایی متفاوت با بازی Earth Minecraft +فیلم

مایکروسافت بازی جدیدی را با استفاده از فناوری واقعیت افزوده برای کاربران پرکاربردترین سیستم عامل‌های همراه در جهان معرفی کرد.

لذت تماشای دنیایی متفاوت با بازی Earth Minecraftبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافته به تازگی بازی جدید با نام Earth Minecraft را به کاربرام معرفی کرده است. در این بازی به طور ویژه‌ای از قابلیت‌های واقعیت افزوده(AR) استفاده شده است و کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و IOS قادر به اجرای این بازی در گوشی‌های هوشمند خود هستند.

با وجود معرفی بازی Earth Minecraft از سوی مایکروسافت ولی به علت وجود نقص در کسب برخی از مجوزها این بازی هم اکنون به صورت عمومی عرضه نشده است و طبق اعلام شرکت سازنده در تابستان سال جاری میلادی در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. کاربر هنگام بازی با این اپلیکیشن با دنیایی جدید در اطراف خود مواجه می‌شود و تصاویر زیبا و هیجان انگیز را مشاهده می‌کند.

بازی Earth Minecraft فراتر از تصورات کاربران است و دنیای هر کاربر با تغییراتی اساسی مواجه می‌کند. در این بازی نه تنها تصاویر و اشیا بلکه افراد اطراف شما نیز تغییر می‌کنند و شاید شدت این تغییرات در حدی باشد که مشاهده تصاویر آن‌ها روی نمایشگر گوشی غیرقابل باور باشد. تمامی این تصاویر و اجزای محیط جذاب و دوست داشتنی بازی کاربر را به سمت چالش‌های درون خود می‌کشد.


بیشتر بخوانید: استفاده از هوش مصنوعی برای ارتقاء سبک نوشتاری کاربران مایکروسافت Word


اگر همیشه در رویا، شغل خاصی را برای خود یا دیگر دوستانتان تصور می‌کردید می‌توانید درون این بازی آن را به صورت ملموسی مشاهده کنید. دیگر قابلیتی که فناوری AR در این بازی برای کاربران فراهم آورده است امکان اضافه نمودن اجزای جدید یا کم کردن اجزای اشیا موجود در تصاویر نمایش داده شده از محیط اطراف کاربر در گوشی است. به طور مثال کاربر می‌تواند دوست خود در هنگام عبور از خایابان در کنار یک مشاهده کند.

مایکروسافت خود این بازی را بسیار سرگرم کننده دانسته است و آن را به خوبی برای مشارکت‌هایی چند نفره در محیط بازی بهینه سازی کرده است. بازی Earth Minecraft روی تمامی گوشی‌هایی که از فناوری AR پشتیبانی می‌کنند، قابل اجرا است.

در ادامه فیلمی از عملکرد این بازی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

بازی واقعیت افزوده جدید مایکروسافت دنیایی متفاوت را نشان می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار