نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور؛

آمریکا در تحریم ها به ذلت کشیده شد / با اتصال به ولایت ملت بیمه است/ دشمنان نتوانستند ملت را تسلیم کنند

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی گفت: چرا رییس جمهور آمریکا در خواست تماس تلفنی دارد ؟ چون در فشار ناکام و کارشان ناتمام بوده و به ذلت کشیده شده اند، نتوانسته ملت را تسلیم کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) امروز با حضور ارادتمندان  ایشان در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: حضرت امام بر من و شما حق حیات دارد دین خدا احیا شد و  انقلاب اسلامی متولد شد انقلابی که انسان را به مقام خلیفه اللهی می‌رساند.

وی تصریح کرد : در سایه انقلاب تن ندادن به ذلت و بودن در سایه فرهنگ مقاومت و بیداری اسلامی در نتیجه حیات طیبه‌ای است که امام به ما هدیه داد و مهم این است که حیات طیبه را حفظ و تداوم ببخشیم و نگذاریم راهزنان این حیات را بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی تاکید کرد در آیه های قران استقامت فکری و اندیشه  کنیم و  هجمه، شبهات فکری و فرهنگی دشمنان متزلزل نشویم  و روحیه انقلابی را از دست ندهیم و از اینکه  لانه جاسوسی را تسخیر کردیم پشیمان نشویم  و توبه نامه ننویسیم کسانی که این کارها را می کنند این‌ها کسانی هستند که استقامت فکری ندارند.

وی باشاره به اینکه استقامت در میدان عمل، فعالیت، اقدام و عمل و زمانی که لازم باشد با هر وسیله انجام تا حیات طیبه حف شود افزود:  نگذاریم جامعه دچار فرسودگی شود مردم می‌دانند ما عزت و سربلندی و افتخار حسینی بودن به معنای واقعی را از امام و انقلاب داریم.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی تصریح کرد :امت چهل سال برق شمشیر‌های ابی عبدالله را دیدند و حمله یزیدیان متجاوز به انقلاب و همه فتنه گران استکباری را دیدند، اما  با بصیرت استقامت فکری و روحیه جهادی زنده ماندند ، امت زنده است و استکبار مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی قطعی دانسته است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت : در کنار سختی‌ها و تحریم‌ها بدانید انقلاب شما چه کرده است ، رژیم اشغالگر قدس شعار نیل تا فرات را می داد الان دیوار‌هایی قوی‌تر از دیوار چین می‌سازد که نیرو‌های حزب اللهی به آن‌ها حمله نکند.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس در شکست اخیر شرایط جبهه مقاومت را می‌پذیرد با انقلاب امام سنگ در دست بچه های فلسطینی، انصارالله و حزب الله به موشک‌هایی تبدیل شده که هیچ گنبد آهنین قدرت مقابله با آن را ندارد؛ بنابراین باید قدر این حیات طیبه‌ای را که امام به ما دادند بدانیم.

وی افزود: چهل سال از انقلاب می گذرد  بعد از امام کسی را این امت و اعضای مجلس خبرگان انتخاب کردند که درباره آن  آیت الله حائری گفت: آقا را خدا انتخاب کرد و بعدا مشخص شد سکان داری انقلاب به دست کسی افتاد که از جنس امام بود و راه امام و تربیت شده مکتب امام بود .

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: در جمهوری اسلامی سیاست گذار و نظر پرداز ولایت است و همه باید ولایت مدار باشند و در اندیشه و عمل بفهمند که اراده رهبری چیست و عمل کنند.

وی تصریح کرد :در برجام اگر به دستورات رهبری عمل کرده بودیم وضعیتمون بهتر از این بود واگر به ۹ شرطی که رهبری عنوان کرده بودند عمل شده بود وضعیت بهتر بود ،مجلس، دولت و قوه قضائیه باید تابع نظام ولایی باشند حکمیت در همه موارد با ولایت است .

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور یادآور شد : دشمن توطئه می‌کند که باید رهبری بعدی جنسش از رهبری دوم و اول تفاوت پیدا کند، ولی نمی‌دانند که ما خدا را داریم و ان شاء الله رهبری سوم امام زمان است. عامل دوم تداوم انقلاب امت هستند و امتی که فرمانبردار و جان بر کف باشند انقلاب اسلامی با مردم است که  ایستاده  و دشمن می‌گوید امام بی امت نمی‌تواند کاری بکند و آنچه انقلاب را حفظ کرده امتی که در برابر فشار‌ها و توطئه ها‌ی دشمن هم خوب  فهمیده و هم خوب عمل کرده است و دشمن این را فهمیده تا زمانی که این امت با ولایت اتصال دارد مادامی که این اتصال باشد این انقلاب بیمه است و دشمن در پی این است که نقطه اتصال امت با ولایت را بر هم بزند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی افزود: صحبت‌های رهبری راهبردی است که تهاجم دشمن را ببینیم و توجه کنیم و این پیوند را قوی‌تر کنیم و از مسئولان در همه جناح‌ها می خواهم نسبت به ولایت فرمان بر باشند و تدابیر و سیاست و فرامین را به کار ببرید.

وی به حادثه منا اشاره کرد و گفت: نهیب رهبری آن‌ها را لرزاند و یا در توافق  آمریکا  رهبری گفتند دنبال توافق منطقی نیستند و استکبار هدفش تضعیف اراده و بردگی شماست انرژی هسته‌ای و حقوق بشر و حضور در منطقه نیست هدف دین است مشکل اسلامی بودن ایران است و به کمتر از آن راضی نیست. چرا آمریکایی ها شماره داده اند، چون در فشار ناکام و کارشان ناتمام بوده و به ذلت کشیده شده است نتوانسته ملت را تسلیم کند.

این مراسم با مدیحه سرایی همراه بود.

انتهای پیام/ی

یادمان امام خمینی (ره ) در کرمان برگزار شد

برچسب ها: سپاه ، امام خمینی(ره)
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار