معترضان انگلیسی ترامپ و بولتون را هو کردند

معترضان انگلیسی رئیس‌جمهور آمریکا، همسر، دختر و مشاور امنیت ملی وی را هنگام خروج آن‌ها از دفتر نخست‌وزیر انگلیس هو کردند.

معترضان انگلیسی ترامپ و بولتون را هو کردندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، معترضان انگلیسی که مقابل دفتر نخست‌وزیر این کشور در خیابان داونینگ لندن، تجمع کرده بودند هنگام خروج دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، ملانیا، هسمر وی، ایوانکا، دخترش و جان بولتون، مشاور امنیت ملی وی از این ساختمان، آن‌ها را هو کردند.

زمانی که ایوانکا و بولتون از دفتر نخست وزیر انگلیس خارج شدند، جمعیت معترضی که در محل حاضر شده بودند، آن‌ها رو هو کردند. این در حالی است که فاکس نیوز این صحنه را به طور مستقیم پوشش می‌داد. مجری فاکس نیوز مدعی شد معترضان تنها قصدشان هو کردن بولتون بوده است. مجری برنامه همچنین مدعی شد بولتون عاشق هو شدن است!

دقایقی پس از آن نیز زمانی که ترامپ به همراه همسرش و همچنین ترزا مِی، نخست وزیر انگلیس، از دفتر شماره ۱۰ خارج می‌شد نیز توسط معترضان هو شد. اما، رئیس جمهور آمریکا تلاش کرد در نشست خبری که پس از این اتفاق برگزار شد، اعتراض‌ها به سفرش به انگلیس را کم اهمیت جلوه دهد. او مدعی شد هزاران نفر در خیابان از او استقبال کرده اند. ترامپ افزود: «شنیده ام تظاهرات هم برگزار شده است. این تظاهرات کجا برگزار شد؟ من تظاهراتی ندیدم!» رئیس جمهور آمریکا در ادامه به برگزاری تظاهرات اذعان کرد، اما مدعی شد: این تظاهرات بسیار کوچک بوده است. وی در ادامه گزارش‌ها درباره گستردگی تظاهرات اعتراش آمیز را «اخبار جعلی» خواند.

صد‌ها هزار از مخالفان سیاست‌های جنگ‌طلبانه و نژادپرستانه ترامپ در اعتراض به سفر وی به انگلیس اقدام به برگزاری تظاهرات در خیابان‌های لندن کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار