موسوی:

پوچ بودن ادعای ترامپ برای مذاکره با ایران ظرف یک هفته اثبات شد

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: تنها یک هفته صبر نیاز بود تا پوچ بودن ادعای رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره با ایران ثابت شود.

تنها یک هفته صبر نیاز بود تا پوچ بودن ادعای رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره با ایران ثابت شودبه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اقدام تازه وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم شرکت‌های پتروشیمی ایران، این اقدام رژیم آمریکا را شدیداً محکوم کرد و آنرا مصداق تروریسم اقتصادی و در ادامه خصومت‌های مستمر کاخ سفید علیه ملت ایران دانست.

موسوی اضافه کرد: تنها یک هفته صبر نیاز بود تا پوچ بودن ادعای رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره با ایران ثابت شود. سیاست فشار حداکثری آمریکا یک سیاست شکست خورده است که بار‌ها توسط روسای جمهور پیشین آن کشور امتحان شده بود. این مسیری اشتباه است و دولت آمریکا می‌تواند مطمئن باشد که به هیچ یک از اهداف تعیین شده برای این سیاست نخواهد رسید.

موسوی ادعا‌های برخی مقامات آمریکایی برای مذاکره با ایران را فریبکارانه، غیرواقعی و صرفا برای جلب توجه افکار عمومی دانست و افزود: این اقدام ایالات متحده مغایر با اصول و قواعد اساسی روابط و حقوق بین الملل و نیز تعهدات بین المللی این رژیم بوده و موجبات مسئولیت بین المللی آنرا فراهم خواهد آورد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تاکید کرد: همه کشور‌ها مسئولیت دارند تا در برابر نقض آشکار اصول بنیادین حقوق بین الملل واکنش نشان داده و اجازه ندهند دستاورد‌های جامعه بین المللی در زمینه چندجانبه گرایی به واسطه اقدامات زورمدارانه و یکجانبه هیات حاکمه آمریکا بیش از پیش از بین برود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، موسوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
shamsolah azizi
۰۷:۱۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
تمام ادعاهای دروغین حقوق بشر و ّّّّّمذاکره و......ترامپ برای جهانیان روشننترشد واقعا زنده وپاينده باد رهبربزرگ و دوراندیش ایران و مسلمانان
Iran (Islamic Republic of)
سعید رحمانی
۰۰:۲۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
امریکا داند شعار دیروز خلیج فارس ایران محل دفن ریگان هنوزم پابرجاست و امروز مطمئن باشند محل دفن ترامپ و گاوهای شیردهش هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
ترامپ خدا لعنتت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
ترامپ به خدا حرف بیجا می زنه
United States of America
مهدی
۱۲:۲۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
منم میدونم اونا دروغ میگن ،سیاست اونام شکست میخوره ولی برنامتون چیه ،برنامه اینه مردم زیر فشار هر اتفاقی میخواد براشون بیوفته و به روحانی عیدی روز فطر بدن غین برنامه دولت فعلیه اونا هرغلطی میخوان بکنن ایران باید برنامه داشته باشه که نداره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
طوفان
۱۱:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
واکنش ما چیه اونوقت نسبت به تحریم پتروشیمی؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
پوچ بودن ادعای امریکا برای شما یکهفته طول کشید
برای ما ثانیه اول طول کشید
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۱:۲۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
نه آمریکا و نه اروپا قابل اعتماد نیستند نگاه به تاریخ این را ثابت کرده است
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۱:۲۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
ننگ بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر ترامپ
آخرین اخبار