بسته اخبار حوادث امروز ۱۸ خرداد ماه ۹۸

دستگیری ۳ سارق کابل و تجهیزات برق در آمل/ کشف ۱۶ فقره سرقت داخل خودرو در بابلسر

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۸ خرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز شنبه ۱۸ خرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۳ سارق کابل و تجهیزات برق در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی سرقت کابل برق از شبکه‌های توزیع برق در این شهرستان در چند روز گذشته، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده ها، ماموران انتظامی بخش دابودشت این شهرستان موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره سرقت سیم برق در این شهرستان شدند.

کشف ۱۶ فقره سرقت داخل خودرو در بابلسر

سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی، افزود: پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی تاکنون به ۱۶ فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان اقرار کرد.

سلفی مرگ خانم جوان در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه منجر به مرگ در منطقه تفریحی سه هزار این شهرستان بلافاصله ماموران انتظامی این فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند

وی افزود: در این حادثه، خانمی ۲۵ ساله اهل و ساکن اصفهان که در حال گرفتن عکس سلفی بوده به طور ناگهانی دچار لغزش شده و به داخل رودخانه سقوط کرد.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان  تنکابن گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در یکی از محور‌های روستایی این شهرستان، به یک وانت نیسان حامل بار چوب مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲ تن چوب چنگلی قاچاق کشف کردند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در شهرستان بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت ازاماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری ۲ سوداگر مرگ درمیاندورود

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۲ سوداگر مرگ در شهرستان‌های ساری، نکاء و میاندورود، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با هدایت عملیاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی ضربتی متهمان را در حین حمل مواد مخدر از استان گلستان درمحور میاندورود با دو خودروی سواری دستگیر کردند.

سرهنگ رضوانی گفت: در بازرسی از خودروی متهمان ۲ و نیم کیلو گرم مواد مخدر که به صورت ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار