تفکیک کامل مقاطع مدرسه بین المللی مختلط در مشهد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تمامی مقاطع مدرسه بین المللی مختلط در مشهد، از سال آینده به طور کامل تفکیک می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسم علی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در کلاس‌هایی که امکان تفکیک وجود داشت، تفکیک انجام شده است، گفت: برای مثال کلاس‌هایی که دارای چهار یا پنج دانش آموز پسر و به همین تعداد دختر بود، تفکیک انجام دادیم، اما در کلاسی که فقط یک دانش آموز دختر دارد، برای برخی درس‌ها کلاس خصوصی برگزار کردیم و یک سری از کلاس‌ها نیز با دانش آموزان پسر برگزار می‌شود.

وی دانش آموزان این مدرسه را ۱۰۰ نفر اعلام و ادامه داد: تفکیک دانش آموزان در زنگ‌های تفریح نیز انجام می‌شود؛ اما هنوز در یک فضا و محیط هستند و قطعا برای سال آینده این تفکیک به صورت کامل انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه مجوز را شورای عالی آموزش و پرورش صادر می‌کند و استان هیچ دخالتی ندارد گفت: دانش آموزان این مدرسه را دانش آموزان خارجی و اتباع مقیم مشهد یا مشهدی‌هایی که سالیان سال در خارج از کشور بوده اند و اکنون به مشهد برگشته اند تشکیل می دهند.

خدابنده  وجود بی حجابی را در این مدارس تکذیب کرد و افزود: دانش آموزان این مدرسه با رعایت اصول، تحصیل می‌کنند و ما نیز پیگیر موارد پیش آمده هستیم تا مشکلات برطرف شود.
 
انتهای پیام//ف.س
 

تکذیب بی حجابی در مدارس بین المللی مختلط در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.