آیت‌الله حسینی‌شاهرودی در دیدار با سردار غیب‌پرور:

بسیج محلات یک سرمایه اجتماعی است

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: بسیج محلات به عنوان یک سرمایه اجتماعی می‌توانند مشکلات را حل و به مسؤولین در شناسایی و حل مشکلات محلات کمک کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی صبح امروز در دیدار با سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج محلات باید خدمت‌رسانی به مردم محله را انجام دهند یعنی هم مسائل محله را شناسایی کنند و هم آن‌ها را پیگیری و حل کنند.

وی افزود: بسیج محلات به عنوان یک سرمایه اجتماعی هم می‌توانند مشکلات را حل و هم می‌توانند به مسؤولین در شناسایی و حل مشکلات محلات کمک کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه بسیج محلات بسیج خدمت‌هاست گفت: اگر در بسیج محلات بتوانیم از توانمندی و تخصص گروه‌های تخصصی در سایر اقشار بسیج از جمله بسیج جامعه پزشکی، بسیج اساتید، بسیج حقوق‌دانان و ... بهره بگیریم مطمئنا فعالیت‌های انجام شده در محلات تاثیرگذاری بیشتری دارد.

حسینی‌شاهرودی به تاثیرگذاری طرح صالحین در بسیج اشاره کرد و گفت: طرح صالحین طرح خوبی است، اما باید بصورت جدی روی مسأله آموزش مربیان این طرح کار شود.

وی تصریح کرد: سپاه ظرفیت‌های خوبی برای آموزش مربیان طرح صالحین دارد بنابراین باید از این ظرفیت در قالب دوره‌های چند روزه استفاده شود.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: اگر مسائل فرهنگی، دینی و ارزشی جامعه تقویت شود مطمئنا خیلی از مشکلات ما حل می‌شود.

بازآموزی مجدد ۲۸ هزار مربی طرح صالحین در کشور

سردار غلام‌حسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشورهم در ادامه این دیدار، گفت: آموزش مربیان طرح صالحین یکی از اولویت‌های کاری سازمان بسیج است که از اوایل ماه قبل شروع به برنامه‌ریزی آن کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه مربیان گلوگاه طرح صالحین هستند، افزود: ۲۸ هزار نفر جامعه مربیان و سرمربیان ما در طرح صالحین هستند که بایستی در سال ۹۸، کل این افراد بازآموزی مجدد شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: دوره‌های بازآموزی مجدد مربیان و سرمربیان طرح صالحین بصورت متمرکز در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: سازمان بسیج ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.