آزادسازی اراضی پادگان لشکر ۷۷ از حلقه‌های حل مشکل ترافیک این کلانشهر است.

اراضی پادگان لشکر ۷۷ از حلقه‌های حل ترافیک شهری استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد هادی مهدی نیا رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی  مشهد  در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح چپ گرد شهید ناصری در مشهد گفت : در انتظار ابلاغ مصوبات طرح‌های اراضی آبشار و پادگان هستیم و بخشی از مشکل ترافیک که به میدان جمهوری اسلامی می‌رسد با آزادسازی این اراضی حل خواهد شد.

وی افزود : می‌کوشیم در تمام این پروژه‌ها ملاحظات زیست محیطی را در نظر بگیریم و تعادل مناسب ایجاد کنیم.
رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی  مشهد  افزود : تعیین تکلیف حریم مشهد با طرقبه شاندیز از دیگر اولویت‌های ترافیکی  مشهد است که باید به صورت جدی در دستور کار باشد.

محمد رضا کلایی شهردار مشهد هم در این مراسم گفت: سرعت در اجرای پروژه بسیار مهم است و به همین سبب در پروژه‌های بزرگ شهری کار به صورت سه نوبته انجام می‌شود.

وی ادامه داد : در اجرای پروژه‌های مختلف پیمانکار باید رفت و آمد شهروندان هنگام اجرای پروژه را در نظر بگیرد تا مشکلی برای آنان ایجاد نشود.

خلیل الله کاظمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این مراسم از اختصاص ۳۴۰ میلیارد ریال به اجرای پروژه چپ گرد شهید ناصری خبر داد و گفت: این پروژه برای حل بار ترافیکی در بولوار نماز و میدان جمهوری اسلامی اجرا می‌شود.

وی  با بیان اینکه برای اجرای این پروژه هشت ماه در نظر گرفته شده است ادامه داد : برای تعجیل در اجرای این پروژه، تشویق و برای تاخیر در اجرا جریمه در نظر گرفته شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت : این تقاطع غیر همسطح دو رمپ ورودی و ۶ پایه پل دارد و دو پیاده راه در دو طرف پل در نظر گرفته شده است.

کاظمی افزود : عملیات اجرایی چپ گرد غیر همسطح شهید ناصری روز سه شنبه با حضور رئیس و اعضای شورای شهر مشهد و جمعی از مدیران شهری در محدوده کنارگذر بزرگراه شهید کلانتری این شهر آغاز شد.
 
انتهای پیام //ا.ز
 

تعیین تکلیف حریم مشهد با طرقبه شاندیز از اولویت‌های ترافیکی 

برچسب ها: طرح ترافیک ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.