شهرداری مشهد سهم خود از جرائم تخلفات راهنمایی و رانندگی به طور کامل پرداخت نکرده است

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، در بازدید مسئولان استانی و شهری از اتاق مدیریت بحران شهر و مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد از عدم پرداخت سهم شهرداری از جرائم تخلفات راهنمایی و رانندگی گلایه کرد.

شهرداری مشهد سهم خود از جرائم تخلفات راهنمایی و رانندگی به طور کامل پرداخت نکرده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سیدمهدی امامی میبدی در این جلسه گفت: شهرداری مشهد سهم خود از جرائم تخلفات راهنمایی و رانندگی به طور کامل پرداخت نکرده است و این بحث باید از سوی مسئولان مزبور مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به شمار دوربین‌هایی که در حال حاضر در مشهد فعالیت می‌کنند، افزود: هم‌اکنون 350 مورد دوربین نظارت تصویری در شهر فعال اند که به صورت شبانه‌روزی فضای شهر را رصد می‌کنند.

 

امامی ادامه داد: 110 دستگاه دوربین ثبت تخلفات در این شهر فعالیت می کنند که شامل دوربین‌های ثبت ورود خودروها به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد، ثبت تخلفات ناشی از عبور خودروها از چراغ قرمز، ثبت میانگین سرعت در بولوار وکیل آباد و ثبت تخلفات در مسیرهای ویژه اتوبوس‌ها است.

 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: هم چنین 270 مورد سیستم فرماندهی نیز در اختیار این سازمان قرار دارد که 180 مورد آن هوشمند است.

 

وی با اشاره به ارتباط بسیار خوب و نزدیک دستگاه‌های حاضر در مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد مقدس افزود: در سال گذشته بیش از 5 هزار موج سبز تنها برای اورژانس‌های شهر انجام شده است.

انتهای پیام// م.ط

ازدید از اتاق مدیریت بحران شهر و مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.