خداحافظی برخورداری از تیم ملی هندبال

سعید برخورداری دروازه تیم هندبال لاروخا از تیم ملی خداحافظی کرد.

خداحافظی برخورداری از تیم ملی هندبالبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید برخورداری دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان که مدت ها به عنوان لژیونر در اروپا بازی می کند از تیم ملی خداحافظی کرد او از طرف حبیبی برای تیم ملی هندبال دعوت شده بود اما با ارسال نامه ای به فدراسیون اعلام کرد که دیگر قصد حضور در بازی های ملی را ندارد. 

این خبر امروز توسط علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون در نشست خبری اعلام شد او در این بازی اظهار داشت:  این نامه روز گذشته به دست ما رسید و به نظر می‌رسد وی می‌خواهد به کارش در رده باشگاهی ادامه دهد.

سعید برخورداری ۲۹ سال سن دارد و هندبال را از ۱۱ سالگی در مدارس استان اصفهان آغاز کرده است. سپس با حضور در باشگاه سپاهان زمینه رشد خود در این رشته ورزشی را فراهم کرد.سعید برخورداری از سال ۲۰۰۹ در تیم ملی بزرگسالان حضور داشته و به همراه نسل طلایی موفق به حضور در جام جهانی در هر سه مقطع نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شده است. در کارنامه او افتخاراتی چون نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانجو و همچنین حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۵ قطر دیده می شود.

برخورداری اخیرا با گوادالاخارا از لیگ حرفه‌ای هندبال اسپانیا به توافق رسیده و روز‌های خوبی را برای خود در این تیم جستجو می‌کند.


بیشتر بخوانید:

پاکدل: مربی خارجی باید تراز اول باشد وگرنه سرمربی داخلی بهتر است/ سلوکی: در رده پایه از کشور‌های صاحب سبک الگو‌برداری کردیم‌


انتهای پیام/ 

خداحافظی ملی پوش هندبال ازبازی های ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار