حبیبی: چند ملی پوش در اردو غایب هستند/ مربی بدن ساز فعلا تا پایان این دوره از تمرینات حضور دارد

مربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: چند بازیکن داخلی و لژیونر به دلیل مصدومیت و امتحانات در اردوی تیم ملی غایب هستند.

حبیبی: چند ملی پوش در اردو غایب هستند/ مربی بدن ساز فعلا تا پایان این دوره از تمرینات حضور داردعلیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت اردوی تیم ملی که در حال برگزاری است گفت: اردوی تیم ملی به تازگی در دور دوم آغاز شده است و ملی پوشان داخلی و خارجی در این اردو حاضر شدند.  

او افزود: چند تن از لژیونر‌ها مانند الله کرم استکی، سجاد استکی و پوریا نوروزی به دلیل مصدومیت در این اردو حضور ندارند همچنین چند بازیکن دیگر که در اردوی قبلی حضور داشت هم به دلیل امتحانات پایان ترم دانشگاه نتوانستند در این اردو حاضر شوند.  

مربی تیم ملی در ادامه و درباره برنساز کروات تیم ملی عنوان داشت: آلن ماروسویچ قرار است به عنوان بدنساز در کنار تیم ملی حضور داشته باشد. این مربی سابقه کار در تیم ملی کرواسی و حضور در فدراسیون این کشور را دارد و در دانشگاه زاگرب هم به عنوان استاد حضور دارد. قرار است این مربی چندی دیگر کلاس‌های بدنسازی هندبال را برگزار کند و به همین دلیل قرار شد فعلا در کنار تیم ملی هم حضور داشته باشد.  


بیشتر بخوانید:

استکی: بازیکنان با استعداد تیم نتیجه تلاش مربی ایرانی است/ حبیبی از مربیان خارجی چیزی کم ندارد/ پیشنهاد‌هایی از لیگ برتر هندبال فرانسه دارم

رزمگر:بازیکنان فعال، با تجربه و جوانی به تیم ملی دعوت شدند/ شرایط دشواری داریم

پاکدل: اردوی تیم ملی هندبال شرایط خوبی دارد

صمصامی: بازیکنان کمی افت داشتند/ رقیبانمان سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم ملی هندبال درباره شرایط اردویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار