پاکدل: اردوی تیم ملی هندبال شرایط خوبی دارد

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان گفت: خدا را شکر وضعیت اردو تیم ملی خیلی خوب است و مربیان کارشان را شروع کردند و امیدواریم در زمان باقی مانده بتوانیم تیم را به شرایط ایده آل برسانیم.

پاکدل:اردوی تیم ملی شرایط خوبی دارد/قصد داریم برای اردویی تیم ملی را به ترکبه اعزام کنیمعلیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی هندبال گفت: اردوی تیم ملی هندبال سرانجام بعد از روز شنبه در تالار هندبال آغاز شد و ملی پوشانی که دعوت شدند به این اردو آمدند که البته لژیونر‌ها به دلیل شرایط باشگاهی خود بودند.

او افزود: خدا را شکر وضعیت اردو خیلی خوب است و مربیان کارشان را شروع کردند و امیدواریم در مدت زمان باقی مانده بتوانیم تیم را به شرایط ایده آل برسانیم و با آمادگی  به مسابقات پیش رو برویم. همچنین در یکی، دو هفته آینده قصد داریم در یک تورنمنت در ترکیه شرکت کنم که با حضور لژیونر‌ها باشد و به بیشترین آمادگی برای مسابقات انتخابی المپیک که از ۲۵ مهر آغاز می‌شود برسیم.

رئیس فدراسیون درباره حامیان مالی عنوان داشت: هنوز با حامی مالی به توافق نرسیدیم، اما با چند نفر صحبت کرده‌ایم که اگر به نتیجه برسد آن را اعلام می‌کنیم.

او درباره قرارداد علیرضا حبیبی هم عنوان داشت: حداقل تا پایان رقابت‌های انتخابی جهان، قهرمانی آسیا که ابتدای بهمن امسال است در خدمت او هستیم و از ظرفیت‌ و پتانسیل او استفاده می‌کنیم.

پاکدل درباره لیگ هم گفت: ۱۲ تیم در جلسه هماهنگی حاضر شدند تا ۱۹ خرداد زمان گذاشتیم که تیم‌ها مبالغ ورودییشان را پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید:

صمصامی: بازیکنان کمی افت داشتند/ رقیبانمان سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند

پیگیری تمرینات ملی پوشان هندبال بدون حضور لژیونر‌ها

کرمی: مدتی از سطح اول آسیا دور بودیم/ تلاش می‌کنیم در جمع برترین‌های قاره کهن باشیم


انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون هندبال درباره مسائل مختلف هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار