بهار فعالیت فرمانداری ها، در انتخابات است

استاندار اصفهان گفت: بهار فعالیت فرمانداری ها، در انتخابات است که بایستی در همین راستا فرمانداران استان نهایت هماهنگی و همراهی را با ستاد انتخابات استان داشته باشند تا با وجود تضارب نظرات، استقلال آرا حفظ شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان در نشست گردهمایی فرمانداران استان در شهرستان کاشان- شهر قمصر بیان کرد: باپیگیری‌های صورت گرفته می‌توان گفت که وزرا و مسئولان کشوری با مشکلات استان اصفهان آشنایی کامل دارند و باید مسائل مردم در چارچوب قانون و به صورت مشروع حل و فصل شود.

وی با اهمیت برشمردن حضور مردم در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، افزود: متاسفانه اغلب مطالبات مردم مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه انباشت سال‌های گذشته است که باید رفع این مشکلات در دستور کار مدیران قرار گیرد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: هویت و بافت اصلی شهر‌هایی مثل قمصر، چادگان و فریدونشهر گردشگری و توریستی است، اما ساخت و ساز‌های متعدد در این مناطق باعث شده باغات و جاذبه‌های طبیعی آن در معرض نابودی قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، اضافه کرد: بهار فعالیت فرمانداری ها، در انتخابات است که بایستی در همین راستا فرمانداران استان نهایت هماهنگی و همراهی را با ستاد انتخابات استان داشته باشند تا با وجود تضارب نظرات، استقلال آرا حفظ شود.

رضایی خاطرنشان کرد: بایستی کار و تلاش را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم تا در جهت رضای خدا و سیاست‌های کلی نظام و دولت تدبیر و امید مشکلات را رفع و رجوع کنیم.

انتهای پیام/م

 

نشست گردهمایی فرمانداران استان در شهرستان کاشان- شهر قمصر

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.