باید خط جوان حزب‌اللهی را در نظر قرار داد

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان گفت: باید خط جوان حزب‌اللهی را در نظر قرار داده و در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری اجرایی کنیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول حامدیان دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان دیروز در نشست عمومی جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان اظهار داشت: حدود چند ماه از صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌گذرد و انتظار می‌رود بیش از این‌ها روی این بیانیه کار شود.

وی افزود: این کار ظاهرا مقداری با تاخیر صورت می‌گیرد و نیاز است همه ما در این میدان وارد شویم و روند را تسریع کنیم تا این بیانیه به عنوان محور حرکت آینده انقلاب نقش پررنگی را پیدا کند، مهم‌ترین وظیفه نیرو‌های حزب‌اللهی و تشکل‌های سیاسی و فرهنگی تمرکز بر فهم و حرکت در راستا‌ی فرهنگ‌سازی مفاهیم در این بیانیه است.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان خاطرنشان کرد: همه جملات و محور‌های بیانیه گام دوم نیاز به دقت و توجه دارد، باید به عنوان تشکل‌های فرهنگی و سیاسی شهر برنامه‌ریزی و ورود کنیم تا این برنامه فرهنگ‌سازی و اجرا شود و از دستگاه‌های استان این مسئله را مطالبه کنیم.

وی تصریح کرد: بسیاری از افراد پیش از انقلاب را درک نکرده‌اند و استکبار جهانی نیز هدفش همین جوانان هستند، مفاهیم حرکت انقلاب و چرایی پیروزی انقلاب را جوانان نمی‌دانند و این نقطه‌ای است که ممکن است از آن ضربه بخوریم، باید جوانان خود را آگاه کنیم، زیرا ۷۰ درصد جمعیت کشور را افراد زیر ۴۰ سال تشکیل می‌دهند.

حامدیان بیان کرد: باید این افراد را آموزش دهیم و در رسانه‌ها و به هر نحوی که هست روی این مسائل کار کنیم تا این جوانان را آگاه سازیم، ابتدا باید موضوعات را مطالعه کرد و فهمید و پس از آن به دنبال فرهنگ‌سازی و مطالبه‌گری از مسئولان باشیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اخیراً بحث دولت جوان و حزب‌اللهی را مطرح کردند، ایشان راه حل مشکلات کشور را چنین دولتی دانسته و باید به این سمت حرکت کنیم، باید خط جوان حزب‌اللهی را در نظر قرار داده و در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری اجرایی کنیم.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان اظهار داشت: در سال برگزاری انتخابات مجلس هستیم، این انتخابات بسیار مهم و تعیین کننده و سرآغاز انتخابات ریاست جمهوری هم هست.

وی افزود: نخستین مسئله که به عنوان نیرو‌های انقلاب باید در نظر گرفته و رعایت کنیم بحث حضور مردم در انتخابات است. باید با یک عقل جمعی و یک مجموعه هم افزا در سطح کشور و در سطح استان اصفهان اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب را در کشور ترویج کنیم.

انتهای پیام/م

 

نشست عمومی جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان

برچسب ها: احزاب ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار