آمریکا هر جا مقاومت ببیند وارد جنگ نمی‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا هر جا مقاومت ببیند وارد جنگ نمی‌شود و امروز انقلاب اسلامی کشوری مقاوم است و در این زمینه الگوی برخی کشورها است.

آمریکا هر جا مقاومت ببیند وارد جنگ نمی‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیست و ششمین همایش سالانه و سراسری رؤسا و سرپرستان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در مشهد گفت: آمریکا هر جا می‌خواهد وارد جنگ شود ابتدا آن کشور را تسلیم و خلع سلاح می‌کند، همانگونه که بر سر صدام آورد.

وی ادامه داد:  آمریکا  زمانی  به عراق حمله کرد  که مطمئن شد هیچ چیز برای دفاع ندارد و  با مطرح کردن مسائل موشکی نیز می‌خواستند همین رویه را برای ایران تکرار کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا هر جا مقاومت ببیند وارد جنگ نمی‌شود و امروز انقلاب اسلامی مقاوم است و  در این زمینه الگوی برخی کشورها است.

صفار هرندی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و  افزود: روح قطعی این بیانیه، حقانیت انقلاب است و باید از این حقانیت دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به کشور قدرت بازدارندگی داد، در زمان شاه، آمریکا نیاز به لشکرکشی به ایران نداشت بلکه با یک کلمه سفیر آن کشور در ایران، خطوط حکومت شاه تغییر می‌کرد و شاه را به حساب نمی‌آوردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف جزو رتبه‌های برتر دنیا است و این انقلاب نسخه بالا دست نداشت و با رهبری منحصر به فرد امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب الگوی کشور‌های مختلف شده است بطوریکه ملت‌های محروم با محبت، و دشمنان با غضب به ما نگاه می‌کنند.

صفار هرندی افزود: ما یک کشور آرمانگرا هستیم، اما نباید چشم خود را به واقعیات ببندیم، امام راحل هم واقع بین بود و رهبر معظم انقلاب نیز چنین هستند.

وی ادامه داد: سال‌های پیش روی انقلاب، دشوار، اما با فتوحات بزرگ خواهد بود، زیر ساخت‌ها فراهم است، اما فتوحات با افراد خسته و از نفس افتاده محقق نمی‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبر معظم انقلاب هم تاکید دارند که مسئولیت‌ها به نسل جوان منتقل شود.

بیست و ششمین همایش سالانه رؤسا و سرپرستان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تا فردا در مشهد ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ف.س

 

انقلاب اسلامی به کشور قدرت بازدارندگی داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار