باشگاه فرهنگی؛

از روایت دردسر‌های سه «سامورایی در برلین» تا پخش فیلم سینمایی «رگبار»

تعطیلات همیشه فرصتی برای بودن کنار خانواده و دوستان است و در این میان تفریحات فرهنگی می‌تواند تجربه خوبی را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید. ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

فیلم «سامورایی در برلین» فیلم طنزی است که در کشور آلمان ساخته شده است. این فیلم در سینما‌های کشور اکران شده و انتظار می‌رود با توجه به مضمون کمدی که دارد با استقبال مخاطبان همراه شود.

خلاصه داستان: سه آدم بدبخت و مفلوک (حمید فرخ نژاد، میر طاهر مظلومی و امیر مهدی ژوله) که کارشان زنده کردن چک و مسائلی از این دست است، برای یک مورد کاری درباره سند زمین به برلین می‌روند و…

در این فیلم بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، هومن حاجی عبداللهی، میرطاهر مظلومی، امیرمهدی ژوله، میترا حجار و سامان صفاری نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی مهدی نادری و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفاری است.

تئاتر آخر هفته

نمایش «مردان بیوه» نوشته داریو فو با ترجمه جمشید کاویانی و با دراماتورژی و به کارگردانی مجید علم بیگی و با بازی مریم عسگری، امیرحسین انصافی، شیما لطیفی، آزاده حسینی، فرشته صفری، محمد حسین آذرگون، مهدی اسدی و مجید علم بیگی از ۸ خرداد ماه ۱۳۹۸ تا ۲۶ خرداد ماه ۱۳۹۸، ساعت ۲۱:۴۵ در سالن شماره دو خانه نمایش مهرگان به روی صحنه می‌رود.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم تلویزیونی «رگبار» به کارگردانی محمدرضا ورزی، جمعه ۲۴ خرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم درباره اعدام انقلابی حسنعلی منصور است. سعید نیک پور، شکرخدا گودرزی، امیریل ارجمند و گوهرخیراندیش در فیلم تلویزیونی «رگبار» هنرنمایی کرده‌اند.

انتهای پیام/

آخر هفته خود را چطور بگذرانیم؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار