دوچرخه‌ و اسکوترهای الکتریکی‌ ایمن‌تر در نسل جدی محصولات اوبر

اوبر در سومین کنفرانس سالانه ارتقاء سیستم‌های حمل و نقل، از توسعه و بهبود دوچرخه و اسکوترهای خود خبر داد.

دوچرخه‌ و اسکوترهای الکتریکی‌ ایمن‌تر در نسل جدی محصولات اوبربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوبر در نسل دوم اسکوترهای الکتریکی خود موسوم به اسکوترهای پرش-Jump چرخ‌های را بزرگ‌تر و سیستم ترمز را نیز بهبود داده است. باتری این اسکوترهای الکتریکی نیز در نسل جدید آن ارتقاء یافته است تا کاربران بتوانند مدت زمان بیشتری از این وسایل نقلیه پرمصرف شهری استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: سونی سرویس تاکسی آنلاین خود را در توکیو راه‌ اندازی کرد


جایگزینی سیستم ترمز جدید با قابلیت‌ها و ایمنی بیشتر در اسکوترها و دوچرخه‌های الکتریکی اوبر مطمئنا مورد توجه شهروندان شهرهای مختلف جهان خواهد شد. اوبر ضمن رونمایی و معرفی نسل جدید دوچرخه‌ها و اسکوترهای الکتریکی خود، از تصمیم مندسان این شرکت برای تولید اسکوترهایی با ضریب ایمنی بالا برای کودکان خبر داد. در آینده‌ای نزدیک والدین می‌توانند اسکوترهایی ایمن را برای فرزندان خود خریداری کنند.

تغییر در سبک زندگی شهروندان در کشورهای مختلف دنیا سبب شده است همه روزه میلیون‌ها نفر به جای سوار شدن به خودروهای شخصی و تاکسی‌ها به استفاده از اسکوترها و دوچرخه‌های برقی روی بیاورند و لذا حوادث مربوط به این وسایل نقلیه نیز به اندازه زیادی افزایش یافته است. مدیران شهری و تولیدکنندگان بزرگ اسکوترها و دوچرخه‌های الکتریکی مانند اوبر تصمیم گرفتند با اعمال برخی از محدودیت‌های رفت و آمد و بهبود تجهیزات ایمنی این وسایل نقلیه آمار حوادث را به شکل محسوسی کاهش دهند.

دوچرخه‌ و اسکوترهای الکتریکی‌ ایمن‌تر در نسل جدی محصولات اوبر

اوبر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان اسموترها و دوچرخه‌های هوشمند در جهان و به ویژه در ایالات متحده آمریکا به دنبال آن است که با ارتقاء محصولات خود کاربران بیشتری را به سمت این شرکت جذب و از اعتبار جهانی بیشتری برخورددار شود. حجم و میزان استفاده از دوچرخه‌های الکترکی اوبر در شهرهای مختلف آمریکا متفاوت است ولی با توجه به مقرون به صرف بودن این وسایل نسبت به سایر انواع حمل و نقل هر روز افراد بیشتری به سمت اوبر کشیده می‌شوند.

انتهای پیام/

اوبر دوچرخه و اسکوترهای خود را ارتقا می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار