ویدئویی از حال‌وهوای فرزند خردسال محمد صبحی الجلدیلی شهید امدادگر فلسطینی در مراسم تشییع پدرش را مشاهده می‌کنید.

حال‌وهوای فرزند شهید در تشییع پدر، دل سنگ را آب می‌کند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  در پی شهادت یک  امدادگر فلسطینی تصاویری متاثرکننده از حال‌وهوای فرزند خردسال این شهید در تشییع پدرش منتشر شده است  که به خوبی  بیانگر وحشی‌گری‌های رژیم منحوس صهیونیستی است. اشغالگران که هرگز از هیچ اقدامی علیه مردم مسلمان فلسطین  فروگذار نکرده‌اند، حالا در تازه‌ترین جنایت خود، جان یک امدادگر را که در حال  امدادرسانی به مصدومان بود، گرفتند.

«محمد صبحی الجلدیلی» امدادگر ۳۶ ساله فلسطینی، ماه گذشته در امدادرسانی به مصدومان راهپیمایی بزرگ بازگشت از ناحیه سر هدف گلوله جنگی صهیونیست‌ها قرار گرفت که در نتیجه آن جمجمه این جوان شکست و روز دوشنبه به شهادت رسید.

در ادامه ویدئویی از حال‌وهوای فرزند خردسال محمد صبحی الجلدیلی شهید امدادگر فلسطینی در مراسم تشییع پدرش را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
بسم الله الرحمن الرحیم درد و بلای محمدصبحی ها بخور تو سر نفوذیها، جیرخواران انگلیسی و خائین این مملکت.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۲۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء والصدیقین : بنام خداوند جان وخرد : سکوت رسانه‌های مدعی حقوق بشر در برابر کشتار وحشیانه شیعیان در عربستان !!! حقوق بشر را خداوند جل جلاله در آخرین کتاب راهنمای انسانساز مقدسش و عدالت گسترش قران کریم و دین کاملش دین آخرین رسولش حضرت محمد مصطفی ص به صورت کامل بیان فرموده و مدعیان دروغین حقوق بشر اگر دین هم داشته باشند که ندارند از کتاب مقدس شما مسلمین و شما مسلمین باید بی آموزند حقوق بشر را و شما مسلمین سر تا سر جهان و جهان اسلام باید سازمان حقوق بشر را اداره کنید نه مدعیان بی دین و آیین لامذهب یا ادیان غیر کامل دین اسلام ناب محمدی ص چرا خودتان را به خواب زده ایید اینگونه موارد را باید سازمان حقوق بشر مستقل و مقتدر و قدرتمند و با عظمت و با شکوه و خردمند اتحادیه مسلمین با قدرت و شدت و بدون اغماض ورود و دخالت کند و تصمیم بگیرد و عمل کند این وظائف امت رسول الله ص هست این تکلیف خداوند جل جلاله است که بر دوش شما خردمندان اسلام ناب محمدی ص گذاشته نه اقوام دیگر در جهان شما مدیران و مدبران جهان هستید و باید برای جهانیان تصمیم بگیرید نه آنان برای شما مسلمین که کاملترین و آخرین دین خدا را دارید تصمیم بگیرند یا منتظر حقوق بشر نداشته و پر از ضعف آنان باشید . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر جمیع اتحادیه حقوق بشر کاملترین دین خداوند جل جلاله و اطاعت و اجرای دستورات و قوانین و مقررات و احکام خداوند جل جلاله در قرآن کریم برای بشریت و مسلمین با قدرت و شدت و ایمان راسخ . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت والنصر . لبیک یا رسول الله ص .
آخرین اخبار