سپهرزاد: از مربیان تعهد می‌گیرند که حقوقشان را طلب نکنند

مربی تیم ملی دوومیدانی گفت: من فرم تعهدنامه را امضا نکردم، اما از مربیان تعهد می‌گیرند تا حقوقشان را طلب ندهند.

هادی سپهرزاد مربی تیم ملی دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اخذ تعهدنامه از مربیان قبل از اعزام به مسابقات مبنی بر تعلق نگرفتن پاداش به آن‌ها اظهار کرد: بله این موضوع صحت دارد، اما من تعهدنامه را امضا نکردم. از مربیان تعهد می‌گیرند تا حقوقشان را ندهند. من در چند سال اخیر شاگردانم مدال گرفتند و فرم تعهد نامه را باید به کسانی بدهند تا امضا کنند که ورزشکار ندارند. یک بار هم کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی فرم رضایت نامه به ما داد تا تعداد سکه را کم کند و ما برای اینکه مشکل ایجاد نشود موافقت کردیم.

دبیر فدراسیون دوومیدانی نباید پاداش دریافت کند

سپهرزاد بیان کرد: رئیس فدراسیون دوومیدانی معتقد است که افرادی که حقوق می‌گیرند نباید پاداش بگیرند پس چطور کیهانی پاداش سرپرستی بازی‌های آسیایی جاکارتا را دریافت کرد. مربیان دوومیدانی زحمت زیادی در گرما و سرما می‌کشند و پاداش‌ها باید به آن‌ها تعلق بگیرد و نباید دبیر فدراسیون به عنوان مربی پاداش دریافت کند.

مربی تیم ملی دوومیدانی تصریح کرد: من به عنوان یک مربی موفق در دوره ریاست کیهانی تقریبا ۴ نفر از شاگردانم مدال آسیایی گرفتند و بابت این ۵ مدال کسب شده ۲۵ میلیون تومان پاداش دریافت کردم و علاوه بر این باید ۲۰ میلیون دیگر هم به من می‌دانند که تاکنون این مبلغ را دریافت نکردم.

او درباره اینکه صیامی بیان کرده که در جاکارتا مربی بوده است، گفت: حسین کیهانی و امیرمرادی شاگردان سجاد مرادی در بازی‌های آسیایی جاکارتا بودند که پاداش جاکارتا را باید او بگیرد. علاوه بر این سجاد مرادی مسئولیت دوندگان نیمه استقامت و استقامت را در سازمان تیم‌های ملی بر عهده دارد.

کارمندان فدراسیون را با اضافه کاری تشویق کنند نه اهدای پاداش مربیان

سپهرزاد درباره اظهارات دبیر فدراسیون دوومیدانی مبنی بر سنت شکنی در اهدای پاداش‌ها بیان کرد: من گمان نمی‌کنم این اتفاق بیافتد. کارمندان فدراسیون را با احترام و اضافه کاری تشویق می‌کنند نه حق مربیانی که خود چشمشان به این پاداش‌ها است.

کیهانی از پاداش اهدایی سواستفاده کرد

او بیان کرد: کیهانی که از مشکلات اقتصادی کشورمان حرف می‌زند چرا از پاداشی که دولت داده است سواستفاده کرد و اسم کسانی را برای اهدای پاداش داد که مربی تیم ملی نبودند.

مربی تیم ملی دوومیدانی درباره اینکه قرار است پاداش بازی‌های آسیایی صرف توسعه پایدار شود، گفت: کیهانی موضوع توسعه پایدار را مطرح کرده است تا در آستانه انتخابات رای برای خودش جمع کند. کیهانی حق و حقوق مربیان را بدهد و با آن‌ها قرارداد ببندد تا مشکلاتشان حل شود.


بیشتر بخوانید: 

کیهانی: من تشخیص می‌دهم که پاداش جاکارتا را به چه کسانی بدهم

صیامی: درصد زیادی از پاداش جاکارتا را به مربیان شهرستان‌ها می‌دهیم

مرادی: برای کسب ورودی جهانی نیاز به مسابقات بهتری دارم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.