صیامی: درصد زیادی از پاداش جاکارتا را به مربیان شهرستان‌ها می‌دهیم

دبیر فدراسیون دوومیدانی کشورمان گفت: ما قصد داریم ساختار شکنی کنیم و درصد زیادی از پاداش هایمان برای مسابقات جاکارتا را به مربیان شهرستان‌ها بدهیم.

هاشم صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه قرار است پاداش بازی‌های آسیایی جاکارتا به او، مجید کیهانی رئیس فدراسیون و تیمور غیاثی تعلق بگیرد، اظهار کرد: بله طبق روال همیشگی قرار است که بخشی از پاداش بازی‌های آسیایی به رئیس فدراسیون دوومیدانی به عنوان سرپرست کاروان، تیمورغیاثی و من به عنوان مربیان تیم ملی تعلق بگیرد.

صیامی  درباره اینکه قرار است ۱۴۴ میلیون تومان به مربیان و ۶۰ میلیون تومان به رئیس فدراسیون دوومیدانی داده شود، گفت: مبلغ پاداش‌ها به حساب فدراسیون دوومیدانی واریز شده است، اما هنوز مبلغی را به ما ندادند و از مبلغ پاداش‌ها اطلاعی ندارم. به هر حال این پاداش‌ها طبق سنوات گذشته به ما تعلق می‌گیرد، اما ما می‌خواهیم ساختار شکنی کنیم و نصف بیشتر مبلغ پاداش‌ها را به کارمندان فدراسیون و مربیان شهرستان‌ها بدهیم.

دوومیدانی کاران نیمه استقامت جاکارتا زیر نظر من بودند 

او درباره اینکه مربی کدام ورزشکار در بازی‌های آسیایی جاکارتا بوده است، گفت: من درجه بین المللی مربیگری دارم و هدایت  دوومیدانی کاران نیمه استقامت را  در بازی‌های آسیایی جاکارتا برعهده داشتم.  به هر حال  مربیان شهرستانی و کارمندان فدراسیون هم زحمت می‌کشند و ما قصد داریم بیش از ۵۰ درصد از مبلغ پاداش خود را به آن‌ها اختصاص بدهیم.

دبیر فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: مربیان سایر رشته‌های ورزشی مدال آور در جاکارتا پاداش‌های خود را دریافت می‌کنند، اما ما می‌خواهیم کار ارزشمندی انجام بدهیم و درصد بیشتری از پاداش‌ها  به مربیان زحمت کش شهرستانی اهدا کنیم.

بحث درمان رسولی در اولویت اول قرار دارد 

صیامی درباره اینکه قرار است کمیته ملی المپیک از رسولی پرتابگر کشورمان برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو حمایت کند، اظهار کرد: بله این موضوع در جلسه‌ای مطرح شد و کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی قرار است شرایط خوبی برای رسولی فراهم کنند، اما اولویت اول بحث درمان این ورزشکار است و باید ببینیم وضعیت جسمانی او برای کسب سهمیه المپیک به چه صورت است تا اقدامات لازم انجام بدهیم. اگر کمیته پزشکی فدراسیون تایید کند در آن صورت فدراسیون دوومیدانی هم کمک می‌کند تا این ورزشکار بتواند به روز‌های اوج خود بازگردد.

او  درباره نارضایتی رسولی از فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: فدراسیون دوومیدانی از اولین روزی که رسولی مصدوم شد از طریق کمیته پزشکی پیگیر درمان این ورزشکار بود و عقل سلیم هم حکم می‌کرد که این ورزشکار را تنها نگذاریم و سلامتی رسولی برای ما مهم است و او بعد از بهبودی اش تمرین می‌کند.

دبیر فدراسیون دوومیدانی درباره وضعیت دوپینگ حسین کیهانی تصریح کرد: حسین کیهانی از طریق  کمیته بین المللی فدراسیون دفاعیات خود را به فدراسیون جهانی ارسال کرد و امیدوارم که دفاعیاتش مورد پذیرش قرار بگیرد و با محرومیت مواجه نشود.


بیشتر بخوانید: 

طلا و نقره پرتاب دیسک به ایران رسید

کیهانی به مقام چهارم دست یافت / مسلم نیا در جایگاه نهم ایستاد

حسن تفتیان به دور نیمه نهایی صعود کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار