در دو ماه ابتدایی امسال:

بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد

در دو ماه ابتدایی امسال پنج هزار و ۸۹۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد که بیشترین کشفیات مربوط به تریاک است.

کشف پنج هزار ۸۹۱ کیلوگرم مواد مخدر در دوماه ابتدایی سالبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار محمد کاظم تقوی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: حشیش، مرفین، هروئین و شیشه در رده‌های بعدی مواد مخدر کشف شده در دو ماه ابتدایی امسال قرار دارند.

وی افزود: ۸۴ درصد کشفیات به وسیله نیروی انتظامی، ۱۴ درصد به وسیله نیرو‌های مرزبانی و دو درصد هم به وسیله اداره کل اطلاعات استان انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: در این مدت همچنین دو هزار و ۸۱۲ معتاد متجاهر دستگیر شدند که ۲۱ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال بیشتر است و ۱۱ باند مواد مخدر هم در این مدت منهدم شدند.

قاسمعلی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: از یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی این استان، هزار دانش آموز معتاد و در حال ترک مواد مخدر هستند.

وی با اشاره به اینکه این افراد یا خودشان برای درمان مراجعه کرده‌اند و یا معلمان و مشاوران مدارس متوجه وضعیت آن‌ها شده اند. افزود:برای پیشگیری از اعتیاد برنامه‌های مختلفی برای دانش آموزان، کارکنان و والدین دانش آموزان در نظر گرفته شده و در حال اجرا است.

انتهای پیام//ح. ص

کشفیات مواد مخدر در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.