بررسی کیفیت ۸۰ واحد تولید سیمان کشور در همدان

بررسی کیفیت ۸۰ واحد تولید سیمان کشور به همدان سپرده شد.

بررسی کیفیت ۸۰ واحد تولید سیمان کشور در همدان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد مددی ، مدیرکل استاندارد همدان از واگذاری طرح پالایش صنایع سیمان کشور به همدان خبر داد و گفت: در این طرح ملی کیفیت سیمان و وضعیت استاندارد سازی این ماده صنعتی سنجیده می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان همدان سه واحد صنعتی تولید سیمان فعالیت دارند افزود: هشتاد واحد تولید سیمان در کشور فعالیت دارند که در اجرای این طرح کیفیت محصولات این واحد‌ها در سال گذشته مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرند.

مدیر کل استاندارد همدان اضافه کرد: طرح پالایش کیفیت سیمان برای نخستین بار در کشور با هدف شناسایی آیتم و درصد‌های منطبق نبودن با استاندارد‌های ملی و بین المللی اجرا می‌شود که این مسئولیت به اداره کل استاندارد همدان واگذار شده است.

مددی با بیان اینکه سالانه ۲ تا ۶ بار محصول کارخانه‌های سیمان از مبدا تا شبکه توزیع مورد کنترل و بازرسی قرار می‌گیرد، افزود: سیمان از مصالح ساختمانی است که کیفیت آن به طور مستقیم با ایمنی و استحکام انواع سازه ارتباط دارد.

مدیرکل استاندارد همدان خاطرنشان کرد: اطلاعات و آمار استخراج شده از این طرح، علاوه بر دستیابی به نرخ کیفیت سیمان داخلی، میزان مصرف و صادرات این محصول به طور دقیق مشخص و منبع موثقی برای تصمیم گیری‌های سازمان استاندارد محسوب می‌شود.

وی گفت: در طرح پالایش کیفیت سنجی برای تمام محصولات مشمول استاندارد اجباری در حال اجراست و هر استان وظیفه آمارگیری از یک محصول را به عهده دارد.

انتهای پیام/ا

پالایش صنایع سیمان به همدان واگذار شد

برچسب ها: سیمان ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.