پلمب شرکت‌های متخلف حمل و نقل در جنوب کرمان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت:تعدادی از شرکت‌های حمل و نقل در جنوب کرمان که اقدام به صدور بارنامه‌های صوری می‌کردند با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به همکاری‌های این اداره کل با مجموعه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات جیرفت و شهرستان‌های جنوبی کرمان گفت: تیزبینی و چشمان بیدار این مجموعه همیشه در ماموریت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جنوب استان یاریگر ما بوده است.

وی افزود: با اشاره به همکاری این اداره کل در مدت چند ماه گذشته با مجموعه سربازان گمنام امام زمان (عج) در زمینه پیگیری و جلوگیری از قاچاق سوخت در شبکه حمل و نقل بار و کالا با رصد‌های اطلاعاتی و استفاده از زیرساخت‌های الکترونیکی این اداره کل به تعدادی از مجموعه‌های قانون گریز در حوزه حمل و نقل و شرکت‌های متخلف در زمینه کمک در قاچاق سوخت دسترسی پیدا کردند.

جمیلی در طرح شناسایی شرکت‌های متخلف و رانندگان قانون گریز در قرار دادن کارت سوخت خود به قاچاقچیان سوخت تصریح کرد: حمل و نقل روان و تامین زیرساخت‌های مناسب حمل و نقلی از وظایف ذاتی این اداره کل است که هرگونه خلل در حمل و نقل جاده‌ای سبب بروز صدمات زیادی به پیکره تولید در همه حوزه‌ها خواهد شد.

مسعود جمیلی گفت: تعدادی از شرکت‌های حمل و نقل در جنوب استان کرمان که اقدام به صدور بارنامه‌های صوری می‌کردند و رانندگان هم از طریق ارائه بارنامه سوخت دریافت می‌کردند با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام این شرکت‌های متخلف و رانندگان قانون گریز مشخص و ضمن معرفی به این اداره کل از طریق اداره حقوقی شرکت‌های متخلف پلمب شدند که گامی اساسی در جهت جلوگیری از قاچاق بیشتر سوخت و اختلال در شبکه حمل و نقل محصولات کشاورزی شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با تقدیر و خداقوت به دادستان جیرفت، سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات جیرفت و پلیس آگاهی این شهرستان آمادگی خود را برای همکاری و برخورد با هرگونه مشکلات و سو استفاده‌های حمل و نقلی اعلام کرد.
انتهای پیام /ی

برخورد با قاچاقچیان سوخت در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار