استاندار خراسان رضوی:

پیوستگی فرهنگ و اقتصاد باید به طور جدی دنبال شود

استاندار خراسان رضوی بر لزوم پیوستگی فرهنگ و اقتصاد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دومین نشست گزارش عملکرد از فعالیت معین های اقتصادی خراسان رضوی که امروز در اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد.گفت: باید معین های اقتصادی با همیاری یکدیگر فعالیت های خود را هم پوشانی کنند تا در این مسیر بتوانیم رشد جهش داری را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم توسعه منطقه ای داشته باشیم باید همه ی فعالان اقتصادی با همکاری یکدیگر فعالیت کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: در طرح مثلث اقتصادی فرهنگی باید مساله فرهنگ گام به گام با اقتصاد پیش رود در این زمینه ما تمامی تسهیلات، امکانات و امتیازات را به سمت معین های اقتصادی به عنوان اربابان توسعه هدایت می کنیم.

رزم حسینی افزود:  تمامی معین های اقتصادی باید در طرح مثلث اقتصادی نقش دانشگاه ها را پر رنگ کنند تا توسعه همه جانبه را در همه ی زمینه ها شاهد باشیم.

گفتنی است؛ در این نشست از۱۲معین اقتصادی منتخب خراسان رضوی دعوت شده بودند تا گزارشی از عملکرد فعالیت های اقتصادی خود در دو ماه گذشته ارائه کنند.

در ادامه این مراسم به برخی مشکلات معین های اقتصادی از جمله اخذ مجوزها، عدم ارتباط بین معین ها و مثلث اقتصادی و اینکه بعضی از آنها تنها در یک حوزه فعالیت خاص دارند اشاره شد.

انتهای پیام//ف.غ

 

گزارش بررسی عملکرد معین های اقتصادی پیشرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.