معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد گفت: ۴۵ درصد بهسازی و آسفالت معابر در مناطق کم‌برخوردار انجام می‌شود.

۴۵ درصد بهسازی و آسفالت معابر در مناطق کم‌برخوردار انجام می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ خلیل‌الله کاظمی معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری صبح امروز در مراسم افتتاح راستگرد فدک و آغاز عملیات بهسازی و آسفالت معابر مشهد گفت: یکی از تاکیدات شهردار و شورای شهر، آسفالت معابر بوده که در این راستا بنا به خواسته شهردار مبنی بر بررسی وضعیت آسفالت معابر، این مهم انجام و شناسنامه‌ای ۵ ساله از وضعیت آسفالت معابر شهر تهیه شده است.

وی افزود: در ادامه نیز کمیته‌ای تشکیل و شاخص‌های کیفیت آسفالت معابر تعریف شد که براساس آن ۷ میلیون مترمربع از آسفالت معابر شهر مشهد مناسب نیست.

معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد تصریح کرد: این موضوع به شهردار مشهد اعلام و سپس به شورای شهر برده شد که با موافقت شورای شهر، امسال ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر مشهد در نظر گرفته شد که دو برابر اعتبار سال گذشته است.

وی با بیان اینکه در راستای افزایش سرعت در اجرای کار، ۸ اکیپ، عملیات بهسازی و آسفالت معابر مشهد را براساس اولویت‌بندی‌های انجام شده آغاز کرده‌اند، اظهار داشت: از ۲۲۰ میلیارد تومان اعتباری که برای آسفالت معابر در سال جاری در نظر گرفته شده، ۸۰ میلیارد تومان در اختیار مناطق برای لکه‌گیری و آسفالت معابر قرار داده شده است.

کاظمی ادامه داد: همچنین از ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار باقی مانده ۷۵ درصد آن صرف خرید آسفالت و ۲۵ درصد هزینه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به کیفیت آسفالت مورد استفاده گفت: با توجه به کیفیت و مواد اولیه به کار گرفته شده در نوع آسفالت، از ضخامت کمتر، اما کیفیت بالاتر استفاه شده است که بدین ترتیب می‌توان سطوح بیشتری از معابر شهر را که نیاز به آسفالت دارند، تحت پوشش قرار داد.
 
انتهای پیام// ه.ز

اختصاص 220 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر مشهد

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.