استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها برای توسعه کسب و کار جامعه هدف بهزیستی

معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران گفت:باید با استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها فرصت رو به رشدی را برای ایجاد و توسعه کسب و کار جامعه هدف بهزیستی بوجود بیاوریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین زاده معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران در جلسه هم اندیشی بهزیستی با پارک علم و فناوری استان با بیان اینکه سازمان بهزیستی دارای ظرفیت انسانی بالقوه و پتانسیل اجتماعی خوبی برای راه اندازی کسب و کار الکترونیکی می‌باشد گفت: باتوجه به اینکه در سال رونق تولید هستیم باید با استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها فرصت رو به رشدی را برای ایجاد و توسعه کسب و کار جامعه هدف بهزیستی بوجود بیاوریم.

وی افزود: هدف اصلی بهزیستی مازندران علاوه بر ایجاد و توسعه مشاغل پایدار، ایجاد درآمد پایدار برای توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی است.

سیفی معاون پارک و علم و فناوری مازندران با اشاره به اینکه جامعه هدف بهزیستی دارای ایده و طرح‌های خوبی در حوزه گردشگری. صنایع دستی. تولیدی و خدماتی در کسب و کار هستند گفت: ما با هماهنگی بهزیستی این طرح‌های کسب و کار را به طرح تجاری تبدیل میکنیم وبرای توسعه محصولات وخدمات برنامه عملیاتی تدوین می‌کنیم تا طرح کسب و کار در اهداف تجاری و عملیاتی خود به موفقیت برسد.

وی افزود: پارک علم و فناوری مازندران آمادگی لازم را برای ثبت ایده‌های جدید کسب و کار وسرمایه گذاری وحمایت‌های لازم را برای جامعه هدف بهزیستی انجام می‌دهد.

 قربانی معاون پژوهشی وکارافرینی دانشگاه علمی کاربردی مازندران نیز در خصوص فرایند کسب وکار و تجارت الکترونیکی گفت: امروزه از امکانات فضای مجازی مانند موبایل می‌توان باتوجه به نیاز خانواده وجامعه با کمترین هزینه برای ایجاد کسب و کار الکترونیکی استفاده نموده و ما این آمادگی را داریم تا به افرادی که دارای علاقه و انگیزه کسب و کار الکترونیکی هستند آموزش‌های حرفه‌ای را ارائه دهیم.

در پایان کارشناسان حوزه اجتماعی مسائل و ظرفیت‌های جامعه هدف بهزیستی ودغدغه هارا مطرح نمودند.

گفتنی است جلسه هم اندیشی بهزیستی مازندران با پارک علم و فناوری استان در خصوص راه اندازی استارت آپ برای جامعه هدف بهزیستی با حضور وحید حسین زاده معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان، دکتر سیفی معاون پارک و علم و فناوری و دکتر قربانی معاون پژوهشی وکارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد.
انتهای پیام/س
 

جلسه هم اندیشی بهزیستی با پارک علم و فناوری

برچسب ها: بهزیستی ، صنعت و معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.