مرد فداکار ناجی زندگی دو کودک خردسال شد! +فیلم

دو کودک چینی که با جاری شدن سیل در خیابان به طرز وحشتناکی در معرض مرگ قرار گرفته بودند توسط یک مرد فداکار در آخرین لحظات نجات یافتند.

مرد فداکار ناجی زندگی دو کودک خردسال شد! + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است فداکاری یک مرد محلی در نجات جان دو کودک گرفتار در سیل را به تصویر می‌کشد. «لی ییجون»، با شنیدن فریاد‌های کمک این دو کودک بلافاصله به کمک آن‌ها شتافت و توانست جان آن‌ها را نجات دهد. بالا آمدن آب رودخانه در شهر داجیشان موجب جاری شدن سیل در این شهر و روستا‌های مجاور شده بود.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است لحظه وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که جریان شدید آب در حال بردن یک کودک است این مرد با دیدن او وارد عمل و موفق به نجات کودک شد. این ویدئو نشان می‌دهد این مرد شجاع دو دقیقه بعد دوباره خود را به وسط جاده رساند و جان یک کودک دیگر را نیز نجات داد. لی به کمک ماموران پلیس محلی توانست جان سه کودک را نجات دهد.

این مرد فداکار در گفت‌وگو با رسانه‌های محلی چین گفت او اقدامی را انجام داد که هر فردی در مواقع اضطراری باید انجام دهد. این حادثه در تاریخ ۱۰ ژوئن و هنگام جاری شدن سیل در یکی از روستا‌های گانژو واقع در استان جیانگژی چین رخ داد.

گفتنی است؛ فداکاری این مرد محلی در چین در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز فداکاری یک کارگر چینی در نجات جان یک دختر در حال غرق شدن خبرساز شده بود. این کارگر پس از شنیدن فریاد‌های مادر این دختر ۳ ساله بلافاصله وارد آب رودخانه شد و توانست جان کودکی را که روی آب شناور مانده بود نجات دهد.


بیشتر بخوانید: نجات دختر در حال غرق شدن توسط کارگر قهرمان! +فیلم


انتهای پیام/

نجات دو کودک گرفتار در سیل توسط مرد شجاع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۵ تير ۱۳۹۸
احسنت! انسانم آرزوست به ارزو رسيد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
اونوقت ما گوشی بدست فقط تماشاچی مرگ هموطنانمان هستیم!!! متأسفم برای این مردم.
Iran (Islamic Republic of)
پسر مذهبی
۰۰:۴۰ ۱۰ تير ۱۳۹۸
اره خصوصا سیل اخیر در اق قلا و ایلام و پل دختر که همه رفته بودن تا فیلم بگیرن و از خارج هموطن نوع دوست اوردیم که توی عکسا هم نژادشون مشخص بود که ایرانی نیستن
Iran (Islamic Republic of)
۹۹
۱۶:۴۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
واقعا دست مریزاد
Iran (Islamic Republic of)
۹۹
۱۶:۴۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
واقعا دست مریزاد
آخرین اخبار