۳ کشته و ۸ مصدوم در محور‌های استان مرکزی

حوادث رانندگی در محور‌های استان مرکزی ۳ کشته و ۸ مصدوم برجای گذاشت.

۳ کشته و ۸ مصدوم در محور‌های استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در ۳ حادثه رانندگی محور‌های زرندیه، اراک و شهباز ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۸ نفر نیز مصدوم شدند.

کشته و مصدوم شدن ۲ نفر در محور فرعی شهباز

سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در سانحه رانندگی که در حدود ساعت ۲۰:۳۰ دیشب در محور فرعی شهباز در برخورد یک دستگاه خودروی سمند و یکدستگاه خودروی پراید رخ داد یک نفر از سرنشینان خودرو پراید فوت و یکی دیگر از آنان مجروح شد.

یک کشته و ۷ مصدوم در محور زرندیه

سرهنگ خلجی افزود: در سانحه‌ای دیگر که در حدود ساعت ۲۱:۵۰ دیشب در محور زرندیه بعد از عوارضی دوم رخ داد بر اثر واژگونی یکدستگاه خودروی تیبا، یک نفر از سرنشینان خودرو فوت و ۷ سرنشین دیگر آن مصدوم و به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

مرگ راننده خودرو در سانحه رانندگی محور اراک _ توره

وی اضافه کرد: در سانحه دیگر که در حدود ساعت ۲۱:۴۰ در محور اراک _ توره نرسیده به پلیس راه توره بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی ۴۰۵ رخ داد یکی از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داد

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی علت این سانحه در بررسی کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ خودروی سمند به نسبت به خودروی پراید اعلام شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.