سیلی ناخواسته رئیس جمهور مکزیک به همتای السالوادوری خود +فیلم

ناییب بوکله رئیس جمهور السالوادور روز گذشته در ملاقاتی که با رئیس جمهور مکزیک داشت از همتای خود ضربه خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رئیس جمهور مکزیک در ملاقاتی که با همتای السالوادوری خود داشت، در یک حرکت غیرعمد به او سیلی زد. این اتفاق در شهر تاپاچولا مکزیک در نزدیکی مرز گواتمالا رخ داد؛ جایی که هر دو رئیس جمهور با هم توافق کردند توافقنامه همکاری کشاورزی بین دو کشور امضا نمایند.

پس از مراسم هر دو رئیس‌جمهور مقابل دوربین‌های فیلمبرداری خبرنگاران گیاهانی را کاشتند. رئیس جمهور مکزیک پس از کاشت به سرعت به سمت همتای خود رفت تا دست او را بفشارد و به این همکاری تاکید داشته باشد، اما خیلی ناخواسته و به طور غیرعمد دست او با صورت ناییب بوکله برخورد کرد و ضربه‌ای به او زده شد و از این حرکت کمی شگفت‌زده شد.

گفتنی است؛ اجداد نجیب ابوکیله قطان ۳۷ ساله از مسیحیان فلسطینی بیت لحم هستند که به السالوادور مهاجرت کرده‌اند. او که پیش‌تر نیز شهردار سان سالوادور پایتخت این کشور آمریکای لاتین بود، توانست در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری، رقیبان خود را شکست دهد. این بازرگان جوان در انتخابات السالوادور تشکل «ائتلاف بزرگ برای وحدت» را نمایندگی می‌کرد که تشکلی محافظه‌کار شناخته می‌شود و توانست ۵۴ درصد آرا را از آن خود کند. از زمان پایان جنگ داخلی در السالوادور در سال ۱۹۹۲ که ۱۲ سال طول کشید، ابوکیله ششمین رئیس جمهور این کشور است.

انتهای پیام/

رئیس جمهور السالوادور از همتای مکزیکی خود سیلی خورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.