دولت سوریه تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران را به شدت محکوم کرد

وزارت خارجه سوریه تحریم‌های اخیر آمریکا علیه رهبر معظم انقلاب و فرماندهان سپاه را به شدت محکوم کرد و آن‌ها را بی‌ارزش خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، وزارت خارجه سوریه امروز، سه شنبه اقدام دولت آمریکا در تحریم رهبر معظم انقلاب و فرماندهان ارشد سپاه را به شدت محکوم کرد.

یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه در گفت و گو با خبرگزاری سانا اعلام کرد: جمهوری عربی سوریه خشم و محکومیت شدید خود را از تصمیم دولت آمریکا که شخصیت ها و نیز رهبر جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده، ابراز می کند.

این منبع در ادامه افزود: این تصمیم در چارچوب سیاست احمقانه دولت آمریکا در قبال کشورهایی که حاکمیت و کرامت ملی خود را حفظ و با تفکر سلطه گرایی مخالفت می کنند، قرار می گیرد و این چنین سیاست های آمریکا، سبب ایجاد تنش در منطقه و جهان شده و تهدیدی خطیر برای صلح و امنیت بین المللی به شمار می رود.

وزارت خارجه سوریه همچنین در ادامه، همبستگی خود را با رهبر و ملت ایران ابراز و اعلام کرد اقدام آمریکا ارزشی ندارد و نمی تواند اراده ملت ایران را در حفظ حاکمیت و استقلال کشورشان سست کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار