رئیس‌جمهورِ ضد مهاجر آمریکا دموکرات‌ها را مسئول مرگ پدر و دختر مهاجر السالوادوری دانست!

رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به انتشار عکس جسد یک پدر و دختر مهاجر السالوادوری در رسانه‌های این کشور، دموکرات‌ها را مقصر این اتفاق دانست.

ترامپ: دموکرات‌ها مسئول مرگ پدر و دختر مهاجر السالوادوری هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد از دیدن عکس پدر و دختر مهاجر السالوادوری، که در هنگام عبور از مرز مکزیک در رودخانه غرق شدند، بیزار است با این حال دموکرات‌ها را برای شرایط ایجاد شده مقصر دانست.

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به خبرنگاران گفت: از دیدن آن (عکس پدر و دختر مهاجر) بدم می‌آید. آن‌ها (دموکرات‌ها) مجبور به تغییر قانون هستند و در نتیجه برای آن پدر که احتمالا مرد فوق‌العاده‌ای بوده و دخترش چنین اتفاقی نمی‌افتاد.


بیشتر بخوانید: انتشار تصویری دلخراش از جسد پدر و دختر مهاجری که قربانی سیاست‌های مهاجرتی ترامپ شدند


روز گذشته تصویری از اجساد یک مهاجر اهل السالوادور به همراه دخترش که در ساحل رودخانه «ریو گرانده» غرق شده بودند، در رسانه‌های خبری آمریکا منتشر شد و انتقادات زیادی را نسبت به سیاست‌های مهاجرتی سختگیرانه ترامپ به دنبال داشت. این مهاجر اهل السالوادور زمانیکه به همراه دخترش قصد ورود غیرقانونی به آمریکا را داشته، در این رودخانه غرق شده است. بنابر گزارش منتشره از سوی روزنامه گاردین این فرد مهاجر پس از آنکه متوجه شد که خانواده او نمی‌توانند به مقامات آمریکا در «براونزویل» تگزاس درخواست پناهندگی ارائه دهد، تصمیم گرفت تا با عبور از رودخانه ریو گرانده از مرز آمریکا عبور کرده و وارد این کشور شود.

جان سندرز، سرپرست اداره گمرک و محافظت از مرز‌های آمریکا پس از انتشار خبر خفه شدن یک پدر و دختر مهاجر در مرز مکزیک و آمریکا استعفا کرد. البته رئیس‌جمهور آمریکا این استعفا را کم اهمیت جلوه داده است. انتشار عکس تکان دهنده از این حادثه سبب جلب توجه افکار عمومی جهانی به وضعیت رقت‌بار مهاجران در مرز مکزیک با آمریکا شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
لعنت به این رئیس جمهور دیوانه آمریکا. خدا انشاء ا... مرگش رو برسونه تا خیلی ها از شرش راحت بشن
آخرین اخبار