استاندار فارس، درگذشت مادر ۳ شهید را تسلیت گفت

استاندار فارس با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم زینب بیگم کرابسی مادر شهیدان عبدالحمید و عبدالمجید و محمد رحیم اعتصامی فرد را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، استاندار فارس با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم زینب بیگم کرابسی مادر شهیدان عبدالحمید و عبدالمجید و محمد رحیم اعتصامی فرد را تسلیت گفت.

در پیام عنایت اله رحیمی آمده است؛
انا لله و انا علیه راجعون
درگذشت مرحومه حاجیه خانم زینب بیگم کرابسی مادر شهیدان عبدالحمید و عبدالمجید و محمد رحیم اعتصامی فرد را خدمت مردم شریف استان و شهرستان فسا، ایثارگران و ارادتمندان خصوصا آن خانواده معزز تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند رحمان برای ان مرحومه رحمت واسعه الهی و محشور شدن با شهدای گرانقدرش و مقتدای شهدا حضرت حسین بن علی (ع) و برای بازماندگان محترم صببر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

حاج عباس اعتصامی فرد پدر شهیدان محمد رحیم، عبدالمجید و عبدالحمید اعتصامی فرد نیز مهرماه سال گذشته دعوت حق را لبیک گفت و در کنار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای امامزاده حسن شهر فسا به خاک سپرده شد.

شهید محمد رحیم اعتصامی فرد در پنجم فروردین ۱۳۶۱ در منطقه رقابیه و در عملیات فتح المبین، شهید عبدالمجید اعتصامی فرد در دوم آبانماه سال ۱۳۶۲ در منطقه کانی مانگا و در عملیات والفجر چهار و شهید عبدالحمید اعتصامی فرد در هفتم بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه و در عملیات کربلای پنج به فیض شهادت نائل آمدند.
انتهای پیام/م

پیام تسلیت استاندار فارس در پی درگذشت مادر شهید

برچسب ها: شهدا ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار