در جلسه واگذاری خونه به خونه چه گذشت؟

جلسه واگذاری باشگاه لیگ یکی خونه به خونه بابل با حضور مسئولان استانی و قاسم حسن زاده مالک فعلی این باشگاه برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان بابل در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در این جلسه سرمایه گذاران جدید برای خرید تیم با شرایط مشابه آنچه که حسن‌زاده با استان خراسان شمالی به توافق رسید، حاضر شدند.

وی افزود: سرمایه گذاران جدید خواهان پرداخت ٢ میلیارد تومان به صورت نقدی و مابقی مبلغ یعنی ٢ میلیارد و ٣٥٠ میلیون بعد از ارائه تسویه حساب مالک فعلی از ادارات ذیربط از جمله ورزش و جوانان  و فدراسیون فوتبال در ٢٠ یا ٣٠ روز آینده بودند.

امیرنیا گفت: حسن زاده، اما این شرایط را نپذیرفت و اعلام کرد کل بهای تیم را به صورت نقد (چک تضمینی) می‌خواهد و نهایتا با اصرار مسئولان در جلسه حاضر شد تنها ٥٠٠ میلیون تومان معوق بماند.

امیرنیا با بیان اینکه روند جلسه با شرایط حسن زاده خوب پیش نرفت، افزود: وکلای مالکان جدید که در جلسه حاضر نبودند، شرایط اعلامی حسن زاده را به گوش آن‌ها رساندند که سرمایه گذاران جوان هم مخالفت شدید خود را ابراز کردند.

وی در پایان گفت: حسن زاده از طرفی اعلام کرد برای نشان دادن حسن نیت خود حتی حاضر است مبلغ فسخ قرارداد فروش تیم به خراسان شمالی که ٥٠ میلیون تومان تعیین شده را شخصا پرداخت کند تا تیم در بابل بماند، اما از طرف دیگر با انداختن سنگ بزرگ پرداخت کل مبلغ، نتیجه مذاکرات را در ابهام بزرگی فرو برد.

باید منتظر ماند و دید تکلیف این داستان که دیگر حوصله سر بر و فرسایشی شده چه خواهد شد.


انتهای پیام/آ



واگذاری خونه به خونه انجام شد؟

برچسب ها: وزارت ورزش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.