مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۴.۵ درصدی مصرف برق این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق فتح الله پشتدار گفت: براساس آخرین آمار ارائه شده از سوی وزارت نیرو، میزان برق مصرف شده در استان کهگیلویه و بویراحمد در روز شانزدهم تیرماه جاری بیش از ۴۱۱ مگاوات بوده که رشد بیش از چهار و نیم درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

وی با تاکید براینکه رشد ۴.۵ درصدی مصرف برق در این استان باید بیشتر مدیریت شود و مشترکان می‌بایست همکاری بیشتری در صرفه جویی از برق داشته باشند، افزود: در روز گذشته میزان مصرف برق در استان ۱۸ مگاوات بیشتر از مدت مشابه را نشان می‌دهد.

پشتدار افزود: گچساران با ۱۵۵ مگاوات مصرفی بیشترین مصرف را در بین شهرستان‌های این استان داشته اگرچه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ مگاوات کاهش را نشان می‌دهد.

پشتدار با تشریح میزان مصرف برق در سایر شهرستان‌های استان در روز گذشته، گفت: شهرستان‌های بویراحمد و دنا با مصرف ۱۰۶ مگاوات در رتبه دوم مصرف برق در این استان جای دارند و البته نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۵ مگاواتی در این شهرستان‌ها هستیم.
وی افزود: شهرستان کهگیلویه با ۷۴ مگاوات برق مصرفی در رتبه سوم مصرف برق در این استان قرار گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ مگاوات برق مصرفی افزایش داشته است.

پشت‌دار، میزان برق مصرفی در شهرستان بهمئی را ۳۵ مگاوات با افزایش سه مگاواتی نیز عنوان کرد و گفت: میزان مصرف برق در شهرستان‌های باشت و چرام به ترتیب ۳۳ و ۲۱ مگاوات بوده است.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف برق در این شهرستان‌ها نیز به ترتیب از رشد چهار و ۲ مگاواتی برخوردار است.

وی میزان مصرف برق در پیک بار روز شانزدهم تیرماه امسال در کشور را نیز ۵۴ هزار و ۹۶۲ مگاوات گفت: میزان مصرف برق در کشور در این روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش را نشان می‌دهد.

پشت‌دار گفت: روزانه بیش از یک هزار و ۷۰۰ کنتور دیماندی پمپ‌های کشاورزی با میزان مصرفی بیش از ۱۰ مگاوات برق در استان در ساعات پیک بار قطع می‌شود.

انتهای پیام/ط

افزایش مصرف بیش اندازه برق در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.