عفاف و حجاب راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی

فرهنگ عفاف و حجاب راهكار مقابله با تهاجم فرهنگي است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب بانوان کهگیلویه وبویراحمدی همزمان با سراسر کشور در گردهمایی عفاف و حجاب شرکت کردند.

مشاور امور بانوان استانداری این استان در این همایش گفت: بخش عظیمی از جامعه را زنان تشکیل می‌دهند و یکی از سیاست های راهبردی دشمنان اسلام و ادیان الهی آسیب به این قشر بزرگ جامعه است.

خانم صفایی نیا افزود: بانوان با حجاب خود مسیر کرامت را طی می‌کنند و در عرصه عفاف و حجاب نماد مقابله عملی با تهاجم فرهنگی هستند.

وی با بیان اینکه کهگیلویه وبویراحمد،استان مقاومت، رشادت و خاستگاه غیور مردان و شیرزنان است، گفت: دشمنان در تهاجم فرهنگی علیه کشورمان، ضربه زدن به عفاف و حجاب را در دستور کار خود قرار داده‌اند و باید با هوشیاری در مقابل آنها ایستادگی کرد.

خانم آتسوکو هوشینو زن بودایی تازه مسلمان شده میهمان ویژه این برنامه هم که حدود نه سال قبل به اسلام مشرف شد گفت: کم رنگ شدن تقید مردم جامعه به اخلاق، حیا و زیست عفیفانه بدون شک سرعت توسعه کشور را به مخاطره خواهد انداخت.

فاطمه هوشینو افزود: اقتضای هرگونه رشدی در کشور، برخورداری جامعه از نسلی است که از نظر جسمی، روانی و اخلاقی سالم باشد و بتواند کشور را در ابعاد فرهنگی، اقتصادی، علمی، اجتماعی پیش ببرد و رعایت عفت در بین بانوان ایرانی سرلوحه این پیشرفت است.

وی در پاسخ به سوال یکی از شرکت کنندگان که علت اینکه شما از کالای ایرانی در منزل استفاده می کنید چیست ؟ادامه داد: حمایت از اقتصاد کشور شیعه از مهمترین اهداف من در استفاده از کالای ایرانی است چراکه باخرید کالای ایرانی به اقتصاد ایران کمک شده و موجب توسعه کشور و رونق تولید می شود.

فاطمه هوشینو به ارادت خود به رهبرمعظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای اشاره کرد و اضافه کرد: رهبرفرزانه و با بصیرت ایران با رهنمون های خود چراغ هدایت مردم ایران و همه آزادیخواهان جهان است.

خانم مرادیان از فعالان عرصه حجاب و عفاف در استان هم گفت: مقوله بی حجابی امروز به یک معضل کاملاً مشهود در جامعه تبدیل شده، معضلی که فقط برای افراد بی‌حجاب مشکل ایجاد نمی کند، در واقع آسیب‌هایی که از بی‌حجابی ناشی می‌شود، تمام اعضای جامعه در را بر می‌گیرد.

خانم مرادیان برلزوم رعایت عفت و حجاب در بین مردان و زنان تاکید کرد و افزود: از پیامدهای زیانبار رعایت نکردن عفاف و حجاب، طلاق و جدایی زن و شوهر و از هم پاشیدن نظام خانواده است.

در این همایش همچنین خانم فاطمه هوشینو به سوالات شرکت کنندگان پاسخ دادند.

بیست ویکم تیرماه سالروز شهادت کسانی است که در راه حفظ عفاف و حجاب و مخالفت با قانون کشف حجاب رضاخان در مسجد گوهر شاد به شهادت رسیدند و 19 تا 25 تیرماه در تقویم ایران به نام هفته بزرگداشت حجاب و عفاف نامگذاری شده است.

انتهای پیام/د

هدف قرار دادن حجاب زنان توسط دشمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.