انجام ۵۱۷ خدمت عمرانی برای مددجویان در فارس

در ۳ ماهه نخست امسال ۵۱۷ خدمت عمرانی از جمله ساخت، خرید و تعمیر مسکن مددجویی با اعتبار ۷۷ میلیارد ریال در فارس انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد استان فارس با اشاره به خرید، تعمیر و ساخت ۵۱۷ واحد مسکن برای مددجویانی که مسکن ندارند در ۳ ماهه نخست امسال، اظهار کرد: خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است.

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در زمینه تامین مسکن مددجویان، افزود: در ۳ ماهه نخست امسال ۴۸ واحد مسکن روستایی و ۶۹ واحد مسکن شهری برای مددجویان خریداری و ساخته شده است، همچنین ۳۷۰ واحد مسکن شهری و روستایی در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند.

بذرافشان یادآور شد: در ۳ ماهه نخست سال جاری ۲۹ واحد مسکن نیمه تمام روستایی و شهری تکمیل شده و یک واحد مسکن نیز برای مددجویان در طرح مهاجرت از شهر به روستا تامین شده است.

مدیر کل امداد فارس، به هزینه کرد اعتبارات مسکن مددجویی در ۳ ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: ۷۷ میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال اعتبار برای خدمات مذکور هزینه شده است که ۹ میلیارد و ۹۳۰ میلیون از محل زکوات استان، ۱۰ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال توسط خیران، ۷ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و مابقی از محل اعتبار دولتی، تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و امدادی تامین و هزینه شده است.

انتهای پیام/چ

انجام خدمات عمرانی برای مددجویان در فارس

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار