اسماعیلی‌فر: کسانی که به اردوی تیم ملی دعوت شدند جز بهترین‌ها هستند

ملی پوش فوتبال کشورمان گفت: چیزی در مورد اینکه برخی بازیکن‌های این اردو در آینده به تیم ملی دعوت نمی‌شوند را نشنیده ام.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دانیال اسماعیلی فر ملی پوش فوتبال کشورمان گفت: از اینکه به اردوی تیم ملی دعوت شدم خوشحالم. این اردو، اردوی مثبتی خواهدبود و قطعا می‌تواند دروازه‌ای برای اردو‌های بعدی باشد که در ادامه راه به بازیکنان و کادر فنی بسیار کمک می‌کند.

او درمورد برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال امید بیان کرد: در پایان این اردو می‌توان بازی خوبی با تیم ملی امید برگزار شود که هم پایان خوبی برای ما و هم کادرفنی امید باشد. امیدوارم در نهایت به دستاوردی که می‌خواهیم برسیم.

اسماعیلی فر در ادامه اظهار کرد: درباره اینکه به اردو‌های بعدی تیم ملی راه پیدا نکنم نظری ندارم و چیز خاصی درباره آن نشنیده ام. درفوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و قطعا کسانی که دعوت شدند بهترین‌های لیگ و باشگاه‌ها به حساب می‌آیند. این را باید عنوان کرد که تیم ملی فوتبال ایران در حال تغییر و جوانگرایی است.

اسماعیلی فر نسبت به رقابت با رضاییان و .. که هم پستی‌های او در دفاع راست محسوب می‌شوند عنوان کرد: بازیکنانی که در تیم ملی بازی می‌کنند بسیار خوب هستند و از فرصت‌هایی که برای حضور در تیم ملی به ما داده می‌شود باید استفاده لازم را ببریم، تا در ادامه به موفقیت دست یابیم.


بیشتر بخوانید: 

مراسم معارفه کادر فنی با بازیکنان تیم ملی + تصاویر

فدراسیون فوتبال از ملی پوشان تقدیر می‌کند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار