فدراسیون فوتبال از ملی پوشان تقدیر می‌کند

فدراسیون فوتبال در نظر دارد از برخی بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتبال ایران در روز برگزاری بازی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید تقدیر می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دومین مرحله اردوی آماده سازی این تیم با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز (شنبه) در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می‌شود.

۲۲ بازیکن لیگ برتری به همراه مهرداد محمدی، بازیکن تیم آوس پرتغال پس از برگزاری ۲ جلسه تمرین تاکتیکی دوشنبه هفته جاری به مصاف تیم ملی امید می‌روند.

با توجه به برگزاری این بازی در دهه کرامت، فدراسیون فوتبال برنامه‌های ویژه‌ای برای تکریم این دهه دارد. برهمین اساس در صورت فراهم شدن شرایط، از برخی خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت معصومه (س) در روز برگزاری بازی تجلیل خواهد شد.

همچنین قرار است یکی از خوانندگان جوان کشورمان هم دقایقی برای هوادارانی که به صورت رایگان برای تماشای بازی شاگردان مارک ویلموتس و فرهاد مجیدی به ورزشگاه می‌آیند موسیقی اجرا کند.

از طرفی مسئولان کمیته فرهنگی فدراسیون در نظر دارند از برخی بازیکنان با اخلاق فوتبال کشورمان و البته نفراتی که اکنون عضو تیم ملی بزرگسالان و امید هستند و در نام و نام خانوادگی آن‌ها نام رضا وجود دارد، تقدیر کنند. به همین دلیل بازیکنانی مانند آرش رضاوند، رضا شکاری، رضا اسدی، علیرضا آرتا، رضا جعفری، رضا جبیره، محمدرضا آزادی، احمدرضا احمدوند و رضا کریمی در این مراسم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. البته سایر اعضای تیم ملی هم که نام آن‌ها رضا باشد از سوی فدراسیون تجلیل خواهند شد.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و امید ایران از ساعت ۱۸:۳۰ دوشنبه ۲۴ تیر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: مراسم معارفه کادر فنی با بازیکنان تیم ملی + تصاویر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.