تارتار: نفت مسجد سلیمان مقابل تیم امید کیفیت نداشت/ ویلموتس نشان داد با کی روش تفاوت دارد

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: تیممان را ۱۰ روز است تشکیل دادیم و بازی مان با تیم ملی امید کیفیت نداشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از اتمام دیدار دوستانه تیم نفت مسجد سلیمان مقابل تیم ملی امید که با تساوی بدون گل پایان یافت، بیان کرد: باید از حمید استیلی که ما را برای برگزاری بازی دعوت کرد تشکر کنیم. دیدار سنگینی بود و با توجه به اینکه حدود ۱۰ روز است تمریناتمان را شروع کرده ایم، تیم نفت مسجد سلیمان کیفیت لازم را نداشت.

او ادامه داد: تیم ما در نیمه دوم که از بازیکنان ذخیره مان استفاده کردیم خوب نبود و تیم امید هم کیفیت بالایی داشت و بازی خوبی را به نمایش گذاشت. باید به کادرفنی تیم ملی امید خسته نباشید بگوییم. در کل برای شروع کارمان بازی خوبی بود.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان افزود: تغییرات زیادی داشتیم و باید به سرعت عمل کنیم چراکه از تمام تیم‌های لیگ برتر عقب‌تر هستیم.

او درباره اینکه آیا تیم ملی امید می‌تواند پس از ۴۴ سال به المپیک صعود کند یا خیر، گفت: کشورمان پر از استعداد است و بازیکنان جوان خیلی خوبی داریم که در لیگ ایران هم خود را نشان می‌دهند. فرهاد مجیدی در راس کادرفنی تیم ملی امید درایت زیادی دارد و مدیریت حمید استیلی هم سبب می‌شود تجربه و جوانی در مسائل مدیریتی و فنی تیم امید کنار هم قرار بگیرند. بازی خیلی خوبی را به خصوص در نیمه دوم از تیم امید دیدیم و امیدوارم بتوانند به المپیک صعود کنند.

تارتار درباره نظارت مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال بزگسالان روی این بازی تدارکاتی بیان کرد: همین که او سر بازی می‌آید نشان می‌دهد ویلموتس تفاوت‌هایی با کی روش دارد و همین الان نزد سرمربی تیم ملی می‌روم و از او به دلیل انجام دادن کار‌های جدید در فوتبال ایران تشکر می‌کنم. دیگر مانند گذشته نیست و بازیکنان شایسته به تیم ملی دعوت می‌شوند. جوان‌هایی که فصل پیش خوب کار کردند به تیم ملی می‌آیند و این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

تارتار درباره ارزیابی اش از رقابت‌های فصل آتی با توجه به حضور مربیانی، چون استراماچونی، کالدرون، دنیزلی و سخت گیری فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اظهار داشت: امیدوارم این موضوع در حد شعار نباشد و خوشحال می‌شویم این سخت گیری‌ها را جدی بگیرند. درست است به فوتبال مشغول هستیم و زندگی مان از این راه تامین می‌شود، اما با این شرایط دوست نداریم بازی‌ها برگزار شود.

او ادامه داد: باید برای فوتبال درآمدزایی شود و اینگونه نمی‌توان ادامه داد. امیدوارم سخت گیری‌ها اعمال بشود. ابتدا وضعیت را اصلاح کرده و سپس رقابت‌ها را برگزار کنند.

تارتار درباره وضعیت نامناسب و ایراد‌های ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان برای میزبانی بازی‌های لیگ برتر گفت: امیدوارم مسئولان ایراد‌های ورزشگاه را بررسی کنند. قانون برای همه است و ما هم تبعیت می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

تساوی تیم ملی امید مقابل نفت مسجد سلیمان در دیداری دوستانه

ناراحتی نفتی‌ها از فدراسیون فوتبال/ ویلموتس تماشاگر ویژه شاگردان فرهاد

تماشای دیدار شاگردان مجیدی و ویلموتس رایگان شد/ برگزاری کنسرت در ورزشگاه آزادی


انتهای پیام/

اظهارات تارتار پس از دیدار مقابل تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار