سازنده عنوان Halo خبر از ساخت عنوانی با نام Disintegration می‌دهد.

عنوانی جدید از سازندگان Haloبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سازنده عنوان Halo به تازگی اعلام کرده است در حال ساخت عنوانی جدید در سبک Sci-Fi است که قرار است Disintegration نام داشته باشد و در استودیو V1 Interactive ساخته خواهد شد. Marcus Lehto's اعلام کرد این بازی در استودیو جدیدی در حال ساخت است، اما هنوز جزییات و اطلاعات کاملی را از این بازی منتشر نکرده است.

این بازی قرار است در ماه آینده سال جاری یعنی آگوست ۲۰۱۹ به طو کامل معرفی شود، اما فعلا فقط یک تریلر از آن منتشر شده است و ظاهرا سازنده این بازی قصد ندارد اطلاعات بیشتری از عنوان Disintegration منتشر کند و به تریلری چند ثانیه‌ای کفایت کرده است.

Marcus Lehto's که در حال حاضر مسئولیت ساخت بازی Disintegration را بر عهده دارد چندی پیش تصویری منتشر کرد که دنیای Disintegration را نشان می‌داد و موضوع این عکس روز‌هایی بهتر در Disintegration بود. احتمالا هدف سازنده از انتشار این آگاهی دادن به کاربران از وضعیت داستان بازی است که انتظار می‌رود در دنیای پساآخرالزمانی جریان داشته باشد و شهری که داستان در آن جریان دارد نابود شده است. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که شهری که بازی در آن جریان خواهد داشت توسط برخی افراد اشغال شده است و گیمر باید شهروندان و شهر را از دست این افراد نجات دهد. اما این موارد تنها در حد حدس و گمان است و هنوز توسط شرکت سازنده اعلام نشده است.

عنوانی جدید از سازندگان Halo

کارگدان این بازی گفت: این بازی قرار است نه تنها گیمر‌ها را بلکه تمامی استودیو‌های سازنده بازی را نیز شگفت‌زده کند. اما فعلا تیم سازنده بازی Disintegration ترجیح می‌دهد این عنوان فعلا در حد تریلر باقی بماند و گیمر‌ها را تا زمان اعلام شده برای معرفی این عنوان منتظر بگذارد.


بیشتر بخوانید: تاریخ اکران و رده سنی فیلم Mortal Kombat مشخص شد


هنوز مشخص نیست این عنوان قرار است برای چه کنسول‌هایی عرضه شود و باید تا آگوست سال جاری منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از بازی بود. در ادامه تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

عنوان جدیدی از سازندگان بازی Halo

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار