به مناسبت ولادت امام رضا (ع)؛

قهرمان کشتی ۱۴ مدال به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد

مجید خدایی، به مناسبت ولادت امام رضا (ع) ۱۴ مدالش را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

قهرمان کشتی ۱۴ مدال به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید خدایی، دارنده مدال برنز جهانی در رشته کشتی درباره اهدای مدال هایش به موزه امام رضا (ع) بیان کرد: وقتی بچه بودم و تازه ورزش کشتی را آغاز کرده بودم، به موزه امام رضا (ع) رفتم و با دیدن مدال‌های جهان پهلوان تختی در موزه امام رضا (ع)، نذر کردم که یک روز این کار را انجام بدهم. وقتی تعداد مدال هایم به ۱۴ رسید این کار را کردم.

دارنده مدال برنز آسیایی در سال ۲۰۰۶ اضافه کرد: ۲ تن از خواهرانم خادم حرم رضوی هستند و پس از این کار به من گفتند که خادم امام رضا (ع) شوم، اما چون آمادگی قلبی برای این کار را نداشتم، نتوانستم قبول کنم. این آمادگی حالا بیشتر شده است و این موضوع را به خود حضرت امام رضا (ع) واگذار کرده ام. آن موقع دوست نداشتم وقتی چیزی را داده ام، در قبالش چیز دیگری از آن حضرت بگیرم.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد درباره این که در سال‌های گذشته مردم مشهد بیش از دوران کنونی به زیارت حرم رضوی می‌رفتند، تصریح کرد: کاسبان قدیمی مشهد مقدس، ابتدا صبح به پابوس آن حضرت می‌رفتند و بعد از آن به سراغ مغازه و کسب و کار می‌رفتند، اما حالا به خاطر مشغله کاری، کم تحرکی مردم و بچه‌ها، ابتدا فضای مجازی چک می‌شود و سپس مردم به سراغ کسب و کار می‌روند.


بیشتر بخوانید:

کسب ۷۵ مدال رنگارنگ تیم ملی ایران تا پایان سومین روز مسابقات جهانی کارگران

زمان تعیین صلاحیت نامزدهای انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی مشخص شد

اعتراض کمیته ملی المپیک ایران به فدراسیون جهانی کشتی


انتهای پیام/

خدایی مدال هایش را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار