آغاز سفر ۴۲ ساعته از تهران تا سووا/ مسیر طولانی دلیل حضور نداشتن بانوان در فیجی شد

تیم ملی جوانان وزنه برداری امروز سفر خود به فیجی را آغاز می‌کند و جمعه به محل برگزاری مسابقات می‌رسد.

سفر ۴۲ ساعته از تهران تا فیجیبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی جوانان وزنه برداری ایران امروز (چهارشنبه) برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به کشور قیجی اعزام می‌شود. در لیست تیم ملی ۱۰ وزنه بردار حضور دارد و یکی از مشکلاتی که تیم اعزامی به این مسابقات دارد، مسافت طولانی ایران تا فیجی است. کاروان ایران باید ابتدا به دبی و پس از آن به کره جنوبی پرواز کند و از آنجا راهی فیجی محل برگزاری مسابقات شود.

محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص میزان توقف کاروان اعزامی در هر کشور بیان کرد: هم اکنون عازم فرودگاه هستیم و بعد از آن که به دبی رسیدیم احتمالا ۳ تا ۴ ساعت توقف داریم تا با پرواز بعدی به کره جنوبی برویم. همین میزان توقف را در آنجا نیز خواهیم داشت تا در نهایت به سووا محل برگزاری مسابقات برویم.

دبیر فدراسیون وزنه برداری اضافه کرد: امروز (چهارشنبه) این سفر طولانی را آغاز می‌کنیم و به احتمال زیاد روز جمعه می‌توانیم خود را به شهر سووا برسانیم. روز شنبه ملی پوشان استراحت می‌کنند و همچنین می‌توانند تمرینات خود را برای آخرین بار مرور کنند.

گروه اول که شامل ۶ وزنه بردار و محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری می‌شود، امروز ساعت ۷ به سمت دبی می‌رود و طبق گفته‌های بیرانوند ۴۲ ساعت بعد و روز جمعه به هتل تیم در سووا می‌رسد. همچنین گروه دوم روز ۱۱ خرداد، شامل ۴ وزنه بردار و شاهو جوانمردی، مربی تیم ملی جوانان وزنه برداری از تهران عازم محل برگزاری مسابقات می‌شود.

همچنین بیرانوند درمورد این که در این مسابقات ملی پوشان جوان بانوان حضور نخواهند داشت تصریح کرد: بانوان جوان ما نیز شرایط خوبی داشتند، اما با توجه به این مصافت طولانی فدراسیون ترجیح داد در فیجی از آن‌ها استفاده نکند، اما من مطمئن هستم در مسابقات بعدی دختران وزنه برداری ایران کار‌های بزرگی انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید:

رضازاده و باقری ائتلاف کردند

تیم ملی جوانان وزنه برداری ایران فقط با یک مربی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

مربی تیم ملی جوانان وزنه برداری: در برخی از وزن‌ها می‌توانیم ۲ مدال کسب کنیم

انتخابات ریاست فدراسیون‌های کشتی و وزنه برداری و کونگ فو نیمه اول تیرماه برگزار می‌شود


انتهای پیام/

اعزام تیم ملی جوانان وزنه برداری  به مسابقات جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.