اجرای طرح «تابستانه کتاب» در کتابفروشی‌های سراسر کشور

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت:طرح «تابستانه کتاب»تا ۳ مرداد ۹۸ در کتابفروشی‌های عضو طرح سراسر کشور برگزار می‌شود.

اجرای طرح «تابستانه کتاب» در کتابفروشی‌های سراسر کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رمضانعلی بیات سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌کند.

وی تصریح کرد : در این طرح کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را دارا هستند، پس از ثبت نام، می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورگفت : طرح «تابستانه کتاب» تا ۳ مرداد ۹۸ در کتابفروشی‌های عضو طرح سراسر کشور برگزار می‌شود که بر این اساس علاقه‌مندان با همراه داشتن کارت ملی، می‌توانند از تخفیف ۱۵ تا ۲۵ درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف یکصد وبیست هزار تومان استفاده کنند.

رمضانعلی افزود : علاقمندان می‌توان کتاب‌های تالیفی را با یارانه ۲۵ درصدی و کتاب‌های ترجمه را با یارانه ۱۵درصدی از «کتابفروشی نشر دانش» عضو طرح کتاب واقع در خیابان شهید جعفری (راه آهن) پایین‌تر از اداره پست روبروی ثبت اسناد، خریداری کنند.

وی ادامه داد : در راستای طرح تابستانه کتاب، یازدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عضویت بیش از ۶۰۰ کتابفروشی از سراسر کشور از ۲۵ تیردر استان‌ها و ۲۷ تیر در  تهران کار خود را آغاز و موسسه خانه کتاب به نمایندگی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور فرهنگی؛ مبلغ یارانه خرید کتاب را به کتابفروش‌ها پرداخت خواهد کرد.
 
انتهای پیام //ا.ز
 

 اجرایی شدن طرح «تابستانه کتاب»  در سراسرکشور 

برچسب ها: معرفی کتاب ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.