امیر سرتیپ نصیرزاده:

خدمات بیمارستان‌های ارتش باید در شأن خانواده‌های کارکنان باشد

فرمانده نهاجا گفت: بیمارستان‌های ارتش باید اهتمام جدی داشته باشند تا خدمات درمانی ارائه شده در شأن خانواده‌های کارکنان باشد.

خدمات بیمارستان‌های ارتش باید در شأن خانواده‌های کارکنان باشدبه گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع مسئولان اداره بهداشت، درمان و امداد پزشکی این نیرو در محل بیمارستان بعثت، با اشاره به موقعیت استراتژیک این بیمارستان در کلان شهر تهران گفت: بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش با توجه به وسعت و زیرساخت‌های مناسب و موقعیت راهبردی که در تهران دارد، می‌تواند بعنوان یک مرکز درمانی به اقشار مختلف مردم، خدمت‌رسانی کند و طیف گسترده‌ای از بیمه‌های درمانی را تحت پوشش خود داشته باشد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: بر اساس تدابیر امیر فرمانده کل ارتش، از نظر ظرفیت خدماتی، بهداشتی، درمانی و امکانات پشتیبانی رفاهی در بیمارستان‌های ارتش باید به ترازی از خدمات رسانی برسیم که کارکنان و خانواده‌های آنان از مراجعه به این مراکز درمانی افتخار و مراجعین غیر نظامی نیز از انجام روند درمان خود در بیمارستان‌های نظامی ابراز رضایت و خرسندی کنند.

وی افزود: همه عوامل و دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و درمان بویژه کارکنان بیمارستان‌های ارتش باید اهتمام جدی داشته باشند تا خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده در شأن خانواده‌های کارکنان باشد.

امیر سرتیپ نصیرزاده ادامه داد: به همین منظور باید ضمن توجه ویژه به بخش‌های درمانی و خدماتی بیمارستان‌ها به ویژه در بیمارستان بعثت نهاجا، در نظر داشته باشیم که یکی از نقاط قوتی که می‌تواند ما را به این تراز برساند علاوه بر تکریم ارباب رجوع، تقویت خدمات هتلینگ برای بیماران بستری و همراهان آن‌ها است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار امیدواری کرد: با دلسوزی ویژه و مدیریت جهادی و مومنانه این بستر با استفاده از زیر بنا‌های موجود به سرعت فراهم شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ارتش ، خدمات درمانی ، ساتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار