اخبارحوادث امروز بیست و هشتم تیرماه ۹۸؛

کشف ۸۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در "سمیرم/ کشف دوچرخه‌های قاچاق در "اردستان

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و هشتم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و هشتم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۸۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در "سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "رئیسیان" حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو و وانت پراید مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها تعداد ۴۰ هزار عدد دستمال تنظیف خودرو، ۱۱ هزار و ۷۶۰ عدد اسکاج ظرفشویی، یک دستگاه ال‌ای دی ۵۵ اینچ و یک دستگاه یخچال فریزر ساید کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۸۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.
سرهنگ قرقانی اظهار داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در سال رونق تولید با شدت و قاطعیت تمام با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

کشف دوچرخه‌های قاچاق در "اردستان

 

سرهنگ" حسین ترکیان"سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان اردستان در راستای انجام ماموریت‌های خود اقدام به بازرسی و کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان کردند.

وی افزود: کارآگاهان در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون فوتون مشکوک و در بررسی‌های صورت گرفته دریافتند که مدارک ارائه شده از سوی راننده با بار وی همخوانی ندارد.

سرهنگ" ترکیان" اظهار داشت: در این عملیات تعداد ۱۳۸ دستگاه دوچرخه خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق حمل می‌شدند کشف شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ارزش محموله مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در این رابطه کالا‌های مکشوفه به اداره اموال تملیکی استان منتقل و راننده خودرو نیز دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 

کشف ۹ کیلوو ۷۰۰ گرم تریاک درشهرضا

 

سرهنگ "صادق کاظم زاد"فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۹ کیلوو ۷۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آن‌ها نخواهد داد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.