میزخدمت از سردرگمی ارباب رجوع جلوگیری می کند

مدیر‌کل بازرسی استانداری کرمان گفت: راه اندازی میزخدمت باعث جلوگیری ازاتلاف وقت و سردرگمی مراجعان می‌شود.

میزخدمت از سردرگمی ارباب رجوع جلوگیری می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا اشک مدیر‌کل بازرسی استانداری کرمان گفت: استقرار این میز با هدف جلوگیری از سرگردانی مردم در ادارات انجام شده است.

وی با بیان اینکه افرادی که در میز خدمت ادارت به کار گرفته می‌شوند وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را برعهده دارند و باید از افرادی با تجربه در این میز استفاده شود تا از تمام شرح وظایف اداره مطلع بوده و اشراف کامل داشته باشند گفت: این مسئله از اتلاف وقت مردم در ادارات جلوگیری می‌کند.

مدیر‌کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان با اشاره به اینکه بازرسی استانداری دستگاه نظارتی است که فقط اجرای این طرح را ارزیابی می‌کند افزود: نحوه برگزاری و کنترل میز خدمت در ادارات از وظایف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوده و اجرای آن با خود ادارات است.

وی با بیان اینکه اجرای میز خدمت در تمامی ادارات کل استان کرمان انجام شده است و اجرای میز خدمت الکترونیک در گام بعدی در برنامه است گفت: هر چند استقرار میز خدمت حضوری در اولویت است، اما دریافت خدمات برای ارباب جوع از طریق غیر حضوری راحت‌تر است.

اشک با بیان اینکه ادارات مختلف به مرور زمان خدمات دستگاه خود را براساس شرح وظایف بر روی سامانه خود نیز بارگذاری می‌کنند افزود: راه‌اندازی میز خدمت غیر حضوری باعث میشود که مردم بتوانند بدون مراجعه حضوری از خدمات آن دستگاه بهره مند شوند.

وی افزود: مراجعان انتقادات، پیشنهادات و در ورت بروز مشکل، مشکلات خود را با شماره ۱۱۱ ارتباط مردم با دولت مطرح کرده و مسائل مطرح شده را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

میزخدمت در ادارات الزامی است

برچسب ها: خدمت ، ارباب رجوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار