اقدام جالب Nvidia برای بزرگداشت ماموریت آپولو ۱۱ +فیلم

شرکت فناوری Nvidia با تولید انیمیشنی خاص پنجاهمین سالگرد ماموریت سفینه آپولو ۱۱ را گرامی داشت.

اقدام جالب Nvidia برای بزرگداشت ماموریت آپولو ۱۱به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۵۰ سال پیش در چنین روز‌هایی سفینه آپولو ۱۱ به سطح سیاره ماه رسید و نیل آرمسترانگ اولین انسانی بود که توانست روی سطح ماه قدم بگذارد. حال شرکت انویدیا-Nvidia از عکس‌ها و تصاویر آن ماموریت تاریخی و تلفیق آن‌ها با فناوری‌های پیشرفته دمو یا ویدئوی اختصاصی تولید کرده است.


بیشتر بخوانید:  همکاری ولوو و انویدیا برای تولید اتوبوس و کامیون‌های خودران


انویدیا در فرایند تولید و طراحی این ویدئو فرود بر روی ماه به جزییات زیادی دقت کرده است. زاویه نور و حرکات فضانوردان به ویژه حرکات نیل آرمسترانگ به خوبی در این ویدئو شبیه سازی شده و بیننده در هنگام تماشا حسی هیجان انگیز را تجربه می‌کند. هرچند با گذشت ۵۰ سال از ماموریت آپولو ۱۱ هنوز عده‌ای از دانشمندان و مردم باور ندارند که انسان روی ماه قدم گذاشته باشد و تمامی ماجرای ماموریت آپولو ۱۱ را دروغی بزرگ می‌پندارند، ولی Nvidia برای احترام به تمامی فضانوردان و تلاش ناسا برای تحقق رویای بزرگ انسان، فناوری‌های پیشرفته خود را در ساخت این ویدئو به کارگیری کرده است.

اقدام جالب Nvidia برای بزرگداشت ماموریت آپولو ۱۱

تولید ویدئویی با کیفیت باورنکردنی از ماموریت آپولو ۱۱ در ۵۰ امین سالگرد حضور اولین انسان بر روی ماه

با توجه به کیفیت پایین فیلمی‌های اصلی ماموریت آپولو ۱۱ مهندسان انویدیا باید از فناوری‌های خاصی برای ارتقا کیفی این عکس‌ها و فیلم‌ها استفاده کنند. هوش مصنوعی در بازطراحی این ویدئو‌ها کمک بسیار بزرگ به مهندسان انویدیا کرد. فناوری‌های مجهز به هوش مصنوعی با محاسبه مسیر نور جهت ارائه بهترین کیفیت تصویر، طراحی ویدئو دیدنی را با سهولت همراه می‌کند.

اقدام جالب Nvidia برای بزرگداشت ماموریت آپولو ۱۱

بازسازی و بازطراحی ویدئو تاریخی پیاده شدن نیل آرمسترانگ از سفینه نشان می‌دهد چگونه در طول سالیان سپری شده از ماموریت آپولو ۱۱ فناوری‌های گرافیکی دچار تحول شده و به جایی رسیده است که حتی عملکردی فراتر از حد تصور انسان دارد.

در ادامه ویدئو تولید شده از سوی مهندسان انویدیا را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

تولید ویدئویی دیدنی از ماموریت آپولو ۱۱ از سوی انویدیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار