رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان انار گفت: احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهر از سال ۹۳ آغاز شده و در حال حاضر ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت ۴۶ درصدی بیمارستان اناربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فاطمه اناری دخت رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان انار گفت: برای تکمیل بیمارستان جدید ۳۲ تختخوابی انار ۲۴ میلیارد تومان اختصاص داده اند که در قرارداد اول به میزان ۱۴ و نیم میلیارد تومان مناقصه برگزار و پیمانکار مشخص شد و قرار است در آینده نزدیک برای تکمیل فاز اول این بیمارستان شروع به کار کند.

وی افزود: سال گذشته با پیگیری‌های نماینده مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان روند تکمیل و جذب بودجه در دستور کار قرار گرفت که جای تقدیر دارد.

وی بیان داشت: در حال حاضر ساختمان قبلی که متعلق به مرکز بهداشت انار است و با تغییر کاربری به بیمارستان، به مراجعین خدمات می‌دهد و مردم از کل شهرستان انار و از منطقه نوق رفسنجان به این مرکز مراجعه می‌کنند.

اناری دخت گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی ولیعصر انار اگر احداث شود خدماتی در بخش‌های داخلی، زنان و زایمان، اطفال و جراحی به مراجعین ارائه می‌دهد.

احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار در مجلس شورای اسلامی نیزگفت: این بیمارستان در ۲ فاز در حال ساخت است که فاز اول آن شامل ساخت و ساز واحد‌های عمرانی است و فاز دوم نیز خرید تجهیزات و امکانات است.

وی بیان کرد: در سال ۹۳ بودجه ۷۴ میلیارد ریالی برای احداث این بیمارستان اختصاص یافت که در سال گذشته ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ۱۵ میلیارد ریال هم از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جذب و به کار گرفته شد.

انتهای پیا/ح

بیمارستان انارپیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد

برچسب ها: بیمارستان ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.